پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هوندا سیویک تایپ R (2)

هوندا سیویک تایپ R باز هم رکورد شکست

کمپانی هوندا از زمان معرفی سیویک تایپ R در سال 2017 , بار ها و بار ها برای اثبات توانایی های محصول جدیدش موفق به ثبت رکورد های جدید در خودرو های دف جلو شده است. از پیست نوربرگ رینگ گرفته تا آخرین تایم ثبت شده توسط این خودرو در پیست Hungaroring مجارستان. اخیرا کمپانی […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

کمپانی هوندا از زمان معرفی سیویک تایپ R در سال 2017 , بار ها و بار ها برای اثبات توانایی های محصول جدیدش موفق به ثبت رکورد های جدید در خودرو های دف جلو شده است. از پیست نوربرگ رینگ گرفته تا آخرین تایم ثبت شده توسط این خودرو در پیست Hungaroring مجارستان.

هوندا سیویک تایپ R (5)

اخیرا کمپانی هوندا با همکاری جنسن باتن, راننده و قهرمان سابقه مسابقات فرمول یک سیویک تایپ R را در پیست مجارستان که خانه گرند پری فرمول یک است, تست کرده. باتن پس از دور زدن با سیویک تایپ R با 306 اسب بخار در پیست2.7 مایلی Hungaroring موفق به ثبت تایم 2:10.19 شد. باتن نسبت به سیویک تایپ R احساس خوبی داشت. او در مصاحبه ای گفت: من زیاد به راندن خودرو های دیفرانسیل جلو عادت ندارم اما زمانی که با این ماشین راندم, احساس راحتی کردم و راندن با آن برایم لذت بخش بود. علاوه بر این جنسن باتن از اینکه می تواند با این خودرو دیرتر در پیچ ها ترمز گیری کند احساس رضایت کرد.

هوندا سیویک تایپ R (1)

به عقیده او استفادخ از گیربکس دستی در این خودرو یک مزیت بزرگ به شمار می آید. هوندا چند سالی است که از فروش سیویک سود خوبی به جیب زده است و این طور به نظر می رسد که این کمپانی مشغول گسترش آپشن هایی برای سیویک است. هم چنین اخیرا اسپای شات های جدیدی هم از نسل بعدی سیویک منتشر شده است که نشان می دهد هوندا برنامه های جدی ای برای این نمونه دارد. لیست زیر رکورد های ثبت شده توسط سیویک تایپ R در پیست های مختلف را نشان می دهد.

هوندا سیویک تایپ R (3)

  • نوربرگ رینگ: 7:43.8
  • استوریل: 2:01.84
  • سیلورستون: 2:31.32
  • SPA: 2:53.72
  • مگنی کورس: 2:01.51
  • Hungaroring: 2:10.19

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

رکورد شکنی هوندا سیویک در پیست SPA

هوندا سیویک وانت می شود!

هوندا سیویک هاچ بک در اروپا آشکار شد

برترین خودروهای زیر ۲۰ هزار دلاری در آمریکا

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی