پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Spice-X خودرو الکتریکی (3)

کمپانی ایتالیایی به دنبال ساخت خودرو مسابقه ای الکتریکی ارزان قیمت

مسابقات اتومبیلرانی از آن دسته تفریحات گران قیمتی است که هر کسی توانایی انجام دادن آنرا ندارد. اما اکنون یک کمپانی ایتالیایی با نام  Spice-X با معرفی یک خودروی مسابقه ای ارزان قیمت با بهره گیری از باتری های الکتریکی, فرصتی مناسب را برای علاقه مندان به اتومبیلرانی ایجاد کرده است. کمپانی  Spice-X با همکاری […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

مسابقات اتومبیلرانی از آن دسته تفریحات گران قیمتی است که هر کسی توانایی انجام دادن آنرا ندارد. اما اکنون یک کمپانی ایتالیایی با نام  Spice-X با معرفی یک خودروی مسابقه ای ارزان قیمت با بهره گیری از باتری های الکتریکی, فرصتی مناسب را برای علاقه مندان به اتومبیلرانی ایجاد کرده است.

Spice-X خودرو الکتریکی (5)

کمپانی  Spice-X با همکاری چند کمپانی دیگر یک خودروی مسابقه ای الکتریکی با بهره گیری از لوازم ارزان قیمت ساخته است تا علاقه مندان بیشتری را به خود جذب کند. این خودرو که Spice-X SX1 نام دارد تنها 530 کیلوگرم وزن دارد. بدنه خودرو توسط Fabrizio Pepe از تیم طراحی Mastery Design طراحی شده است. در این خودرو تک سرنشین با بهره گیری از دو موتور الکتریکی که هر کدام 40 اسب بخار قدرت تولید می کنند, قدرت به چرخ های عقب مننتقل می شود.

Spice-X خودرو الکتریکی (2)

بنا بر نوع باتری های استفاده شده در این خودرو, قدرت خروجی بین 118 تا 295 پوند بر فوت خواهد بود. بیشترین سرعت این خودرو الکتریکی هم بین 100 تا 130 مایل خواهد بود. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت خودرو در دست نیست اما به گفته کمپانی Spice-X هدف آنها ساخت خودرویی ارزان قیمت است. رندر های جدیدی هم از این نمونه منتشر شده است. بدنه خودرو طراحی بسیار جذابی دارد و در نگاه اول مارا یاد سوپر اسپرت های گران قیمت می اندازد. اطلاعات تکمیلی این خودرو در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد.

Spice-X خودرو الکتریکی (1)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فولکس واگن الکتریکی باز هم رکورد شکست!

10 خودروی الکتریکی پر فروش در بازار جهانی

رو نمایی فولکس واگن از I.D. R / خودروی مسابقه ای تمام برقی

آینده در دست BYD/ بازار داغ وسایل نقلیه برقی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی