پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد سوپر دیوتی (3)

اسپای شات های جدید وانت فورد سوپر دیوتی / وانت غول پیکر آمریکایی باز می گردد

اسپای شات های جدید منتشر شده نشان می دهد که کمپانی فورد مشغول تست کردن مدل جدید سوپر دیوتی است. وانت غول پیکری که در بازار آمریکا طرفداران زیادی دارد. این اسپای شات ها در شهر Dearborn در نزدیکی کمپانی فورد گرفته شده است. با اینکه خودرو به صورت کامل در زیر پوششی مخفی شده […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

اسپای شات های جدید منتشر شده نشان می دهد که کمپانی فورد مشغول تست کردن مدل جدید سوپر دیوتی است. وانت غول پیکری که در بازار آمریکا طرفداران زیادی دارد. این اسپای شات ها در شهر Dearborn در نزدیکی کمپانی فورد گرفته شده است.

فورد سوپر دیوتی (1)

با اینکه خودرو به صورت کامل در زیر پوششی مخفی شده است, اما می توان حدس هایی زد. جلو پنجره خودرو عریض تر شده است و لوگوی فورد هم بزرگ تر شده است. اما نباید تغییرات چشمگیری را نسبت به نسل قبلی انتظار داشته باشیم. سال گذشته هم وانت سوپر دیوتی تغییراتی را تجربه کرده بود. در قسمت عقبی هم چراغ ها تغییر کرده اند اما ظاهر کلی خودرو ثابت باقی مانده است. از کابین خودرو عکسی منتشر نشده است ولی شکل کلی همانند نسل قبلی خواهد بود.

فورد سوپر دیوتی (4)

اما فورد در مدل F-350 از سیستم کنترل 360 درجه استفاده خواهد کرد. اما از موتور های نسل جدید چه اطلاعاتی بدست آمده است؟ در ابتدای پاسخ این سوال باید بگوییم موتور 6.8 لیتری Triton 10 سیلندر دیگر از لیست موتور ها حذف شده است. جایگزین این موتور, یک موتور 8 سیلندر با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک است.

فورد سوپر دیوتی (1)

طبق گزارشات حجم موتور اکنون به 7 لیتر رسیده است. این موتور توسط کارخانه ویندزور در کالیفرنیا ساخته خواهد شد. موتور توربو دیزل Powerstroke 8 سیلندر هم، هم چنان در لیست موتور ها قرار دارد. فورد سوپر دیوتی جدید در سال 2019 معرفی خواهد شد و از سال 2020 وارد بازار می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

وانت شورولت سیلورادو به عنوان جا دار ترین وانت دنیا معرفی شد

وانت عضلانی 700 اسبی سالین معرفی شد

هامر تا دندان مسلح/ دست پرورده کمپانی Mil-Spec

استفاده از موتور 4 سیلندر در وانت سیلورادو مدل 2019

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی