پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قاچاق سوخت

کشف سه هزار لیتر سوخت قاچاق در گنبد کاووس

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان از کشف و ضبط مقدار سه هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق از یک کامیونت در جاده اینچه برون گنبدکاووس به سمت آق قلا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ چندی پیش اخباری از قاچاق سوخت در نقاط محتلف کشور به گوش می رسید و شنیده ها حاکی […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان از کشف و ضبط مقدار سه هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق از یک کامیونت در جاده اینچه برون گنبدکاووس به سمت آق قلا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

چندی پیش اخباری از قاچاق سوخت در نقاط محتلف کشور به گوش می رسید و شنیده ها حاکی از خرید و فروش کارت سوخت و انتقال آن به شهر های مرزی و سپس اقدام به قاچاق بود و در

به نظر می رسید که انتقال  سوخت از مسیر اصلی خود خارج شده  و به نظر می رسید قاچاق سوخت قوت گرفته موضوعی که پیش از این نیز هم توسط کارشناسان و هم نمایندگان مجلس هشدار داده شده بود. حالا خبر کشف محموله قاچاق سه هزار لیتری در استان گلستان تائیدی بر تحرکات قاچاقچیان سوخت در ماه های گذشته است.

سرهنگ محمد رضا سراوانی روز سه شنبه   در گفتگو با ایسنا گفت: ماموران پاسگاه مرزی پل ساعت یک بامداد امروز در حین گشت زنی به خودروی حامل سوخت که در جاده اینچه برون به سمت آق قلا در حرکت بود، برخورد کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و بازرسی آن متوجه شدند که این خودرو که به صورت غیرمجاز تانکر نصب کرده در حال حمل سه هزار لیتر گازوئیل است و فاقد مدارک لازم دال بر دریافت سهمیه قانونی و حمل می باشد.
سرهنگ سراوانی اضافه کرد: ماموران با توقیف خودرو و تشکیل پرونده، صاحب آن را که از اهالی یکی از روستاهای شهرستان آق قلا است، به مرجع قضایی معرفی کردند.
هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را در محدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.

کارت سوخت برود، قاچاق سوخت می آید

ماهانه معادل یارانه 20 میلیون نفر قاچاق سوخت

مسیر گران شدن بنزین با افزایش مصرف سوخت هموار می شود

افزایش قابل توجه مصرف بنزین با حذف کارت سوخت

پدیده ای به نام “خرید و فروش کارت سوخت”

حذف کارت سوخت ، آری یا نه؟!

کارت سوخت خودروهای سنگین فاقد بیمه باطل می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی