پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اینترنشنال اسکات (7)

اینترنشنال اسکات تقویت شده با قیمت 229 هزار دلار!

اگر 229 هزار دلار پول داشته باشید و قصد خرید یک SUV را داشته باشید, انتخاب های زیادی پیش روی شماست. از پورشه کاین توربو S گرفته تا رنج روور اتوبیوگرافی سوپرشارژ. اما در این بین یک انتخاب منحصر به فرد هم وجود دارد. یک نمونه اینترنشنال اسکات تقویت شده با قیمت 229 هزار دلار. […]

ارشیا
چهارشنبه - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

اگر 229 هزار دلار پول داشته باشید و قصد خرید یک SUV را داشته باشید, انتخاب های زیادی پیش روی شماست. از پورشه کاین توربو S گرفته تا رنج روور اتوبیوگرافی سوپرشارژ. اما در این بین یک انتخاب منحصر به فرد هم وجود دارد. یک نمونه اینترنشنال اسکات تقویت شده با قیمت 229 هزار دلار.

اینترنشنال اسکات (1)

این خودرو جذاب توسط تیم بازسازی Velocity Restorations تقویت شده است. این خودرو از موتور 8 سیلندر LS3 با 430 اسب بخار قدرت و شاسی جدید بهره می برد. بدنه خودرو هم دستخوش تغییراتی شده است. بدنه به رنگ نارنجی رنگ آمیزی شده است و بر روی آن از طرح های گرافیکی اسکات استفاده شده است. قدرت موتور LS3 هم بوسیله گیربکس اتوماتیک 4L70E انتقال می یابد. سیستم تعلیق با لیفت 6 اینچ و تایرهای نیتو با سایز  M/T 35×12.50R17 به اسکات قدرت خود نمایی در جاده های خارج شهری می دهد.

اینترنشنال اسکات (4)

علاوه بر این ترمز های 4 پیستون ویل وود با سیستم hydroboost وظیفه متوقف کردن خودرو را بر عهده دارند. سیستم اگزوز هم به صورت کامل تغییر کرده است و از اگزوز های 3 اینچی کاستوم استفاده شده است. اما تغییرات این نمونه فقط به اینجا ختم نمی شود. کابین اسکات هم تغییراتی را شامل می شود. در فضای کابین از گیج های دیجیتالی داکوتا استفاده شده تا کمی حال و هوای مدرن تری داشته باشد.

اینترنشنال اسکات (8)

هم چنین صندلی ها هم با یک چرم مخصوص دوخته شده اند و داشبورد اسکات هم با یک روکش جدید تیره مزین شده است. رول بار 4 نقطه ای  powder-coate دیگر نکته قابل توجه در کابین اسکات است. به گفته تیم Velocity Restorations شما تا به حال چنین خودرویی را ندیده اید. این یکی از منحصر به فرد ترین نمونه های اینترنشنال اسکات است. اما این خودرو ارزان قیمت نخواهد بود و باید 229 هزار دلار برای آن خرج کنید.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تولدی دوباره برای فورد برانکو نسل اول!

مازراتی لوانته GTS / شاسی بلند 550 اسب بخاری

بررسی کامل رولز رویس کالینان/ اولین SUV لوکس ساخته شده توسط رولز رویس

بررسی مرسدس بنز G_CLASS 2019

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی