پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری آریزو6

آریزو6 مثالی از زبان جدید طراحی چری/ نقد طراحی چری آریزو6 پیش از عرضه در بازار ایران

چری در آریزو6 از زبان جدیدی در طراحی استفاده کرده که تا کنون در هیچ یک محصولات اش ندیده بودیم. پویایی مهم ترین اصل این سبک طراحی است و چری با  این سبک جدید محصولات اش را رو به تکامل می برد. باید پذیرفت که شرکت های معتبر چینی با سرمایه گذاری کلان در بخش […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

چری در آریزو6 از زبان جدیدی در طراحی استفاده کرده که تا کنون در هیچ یک محصولات اش ندیده بودیم. پویایی مهم ترین اصل این سبک طراحی است و چری با  این سبک جدید محصولات اش را رو به تکامل می برد. باید پذیرفت که شرکت های معتبر چینی با سرمایه گذاری کلان در بخش طراحی به خوبی توانسته اند خودروهایی زیبا و تکامل یافته از نظر طراحی خلق کنند.

شرکت چری با بهره گیری از طراحان به نام جهان که تجربه همکاری با برندهای معتبر اروپایی را در کارنامه دارند، توانسته است در مدت زمانی کوتاه، تجربیات ارزشمندی در زمینه طراحی ، مهندسی و کیفیت کسب کند.

شرکت چری اینبار با ظراحی پخته و تکامل یافته آریزو6 که کاملا از المان های مدرن استفاده می کند، وارد فاز جدیدی از طراحی شده است.

چری آریزو6 در طراحی خارجی شباهت هایی به طرح های مدرن و پخته المانی و ایتالیایی دارد. این اتفاق باعث شده در اولین نگاه، حس روبرو شدن با یک سدان مغرور اروپایی به بیننده دست دهد.

نمای جلو با بهره بردن خطوطی نسبتا شلوغ، حس یک خودروی بسیار مدرن و ساختار شکن را منتقل می کند و تا حدی شما را به یاد خودروهای  مفهومی می اندازد. همچنین چراغهای کشیده جلو حس یک طراحی تهاجمی و چر ابهت را به شما میدهد.

در نمای جانبی، چری آریزو6 بی شباهت به سدانهای اروپایی نیست. در این قسمت یک طراحی ساده اما پخته پیش رویمان قرار دارد. در نمای پشت خودرو نیز همچون دیگر قسمت ها، طراحی پخته با چاشنی اصالت خودنمایی می کند و در این قسمت هم سبک و سیاق آشنای خودروهای آلمانی نظر بیننده را به خود جلب می کند.

در مجموع می توان گفت، بر خلاف دیگر خودروهای چینی که علی رغم تمام زیبایی هایشان، زود از طراحی آن ها خسته می شوید، چری آریزو6 با طراحی استخوان دار و ماندگار از شما استقبال می کند. طرحی که می تواند تا سال ها جذابیت اش را حفظ کند.

کابین چری آریزو6

کابین الهام گرفته از بهترین های جهان

به یکی از مهمترین نقاط قوت چری آریزو6 ، یعنی طراحی کابین آن می رسیم. با باز کردن درهای آریزو6 شما با فضایی فراتر از سایر محصولات چینی و مدرن تر از بسیاری رقبای مطرح روبرو هستید.  آریزو6 سبک جدیدی در طراحی کابین را به نمایش می گذارد.

در طراحی کابین از استایل آئودی الهام گرفته شده و مدرنیته با چاشنی اصالت ترکیب شده است.

جنس داشبورد از پلاستیک نرم و پوشش مشابه چرم سفید است که تا حدی ذهن را به سوی کابین لوکس رنج روور می برد. دریچه های هوا کاملا مشابه محصولات آئودی طراحی شده اند که سبکی خاص و جذاب را نشان می دهد.

طراحی صندلی ها کاملا ارگونومیک بوده و در ساخت آن ها از متریال با کیفیت استفاده شده. راحتی در سفر برای سرنشینان ارمغان سبک طراحی و جنس این صندلی هاست.

در مجموع باید گفت، چری در طراحی کابین آریزو6 از بهترین کابین های خودرو در جهان الهام گرفته و این برداشت ها را با سبکی خاص با یکدیگر ترکیب کرده است.

آریزو6 را می توان پاسخ قاطع و محکم چری به رقبای کره ایی، ژاپنی و اروپایی برشمرد. سدانی که در رقابت پا را مرزهای زادگاه اش فراتر گذاشته تا بتواند سمبلی برای جهش بزرگ صنعت خودروسازی چین به شمار رود.

 

تست چری آریزو6 با چهره ای مخفی در ایران

یکه تازی چری تیگو7 در بازار ایران/ شاسی بلند لوکس چینی ماند و رقبای وارداتی پریدند!

چری آریزو ۵ انتخابی منطقی در شرایط افسارگسیختگی قیمت‌ها

ام وی ام X22 به ESP و آپشن‌های جدید مجهز می‌شود

1+5 دلیل برای خرید ایکس 22

شاخصه های برتری ام وی ام 315 نسبت به رقبا

مرحله سوم شرایط فروش چری تیگو 7

تحویل محصولات مدیران خودرو شتاب گرفت

مشتری خوش شانس مدیران خودرو ، جایزه MVM110S را تحویل گرفت + عکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی