پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کوروت نسل هشتم مسابقه ای (2)

کوروت نسل هشت مسابقه ای شکار شد/ آیا کوروت جدید تویین توربو خواهد شد؟

در روز های اخیر اسپای شات های جدیدی از کوروت نسل هشتم مسابقه ای در فضای مجازی دست به دست می شود. این در حالی است که با منتشر شدن فایل صوتی صدای کوروت جدید, گمانه زنی ها درباره موتور این خودرو به اوج خود رسیده است. طبق شایعات منتشر شده, کوروت موتور عقب مسابقه […]

ارشیا
شنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

در روز های اخیر اسپای شات های جدیدی از کوروت نسل هشتم مسابقه ای در فضای مجازی دست به دست می شود. این در حالی است که با منتشر شدن فایل صوتی صدای کوروت جدید, گمانه زنی ها درباره موتور این خودرو به اوج خود رسیده است. طبق شایعات منتشر شده, کوروت موتور عقب مسابقه ای از موتور توربو بهره خواهد برد.

کوروت نسل هشتم مسابقه ای (3)

این بدین معناست که موتور 5.5 لیتری فعلی استفاده شده در خودرو های مسابقه ای, جای خود را به موتور تویین توربو جدید خواهد داد. از گیرباکس این خودرو هم هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست اما با توجه به فایل صوتی, معکوس دادن سریع خودرو خبر از ترنس اکسل دو کلاچه می دهد. این گیرباکس توسط Tremec ساخته می شود. شایعات استفاده از موتور توربو از زمان منتشر شدن اخبار مربوط به موتور عقب بودن کوروت نسل هشتم شکل گرفت.

کوروت نسل هشتم مسابقه ای (5)

طبق شایعات بدست آمده کوروت شهری نسل جدید از موتور 4.2 لیتری تویین توربو با 650 اسب بخار قدرت بهره می برد. هم چنین یک موتور 5.5 لیتری 8 سیلندر تویین توربو با 850 اسب بخار هم برای این نمونه در نظر گرفته شده است. اما هنوز این اطلاعات قطعی نیست. شایعات خبر استفاده از موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر تنفس طبیعی, با 500 اسب بخار قدرت را هم می دهند. هم چنین به گفته سایت Autocar کمپانی شورولت قصد اضافه کردن یک پیشرانه هیبریدی با 1000 اسب بخار را به لیست موتورهای کوروت دارد.

کوروت نسل هشتم مسابقه ای (6)

اما چیزی که قطعی است, واقعی بودن یک کوروت موتور عقب در نسل هشتم است. احتمال زیاد کوروت نسل هشتم, ژانویه 2019 در نمایشگاه دیترویت به نمایش در خواهد آمد. چندی بعد نمونه مسابقه ای کوروت هم رونمایی خواهد شد.

کوروت نسل هشتم مسابقه ای

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

کوروت نسل هشتم شکار شد!

چند دلیل برای ساخت موتور های پوش رادی توسط شورولت

15 خودروی ارزان قیمت با سرعت نهایی بیش از 240 کیلومتر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی