پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هوندا اُدیسه ۲۰۱۶

هوندا اُدیسه ۲۰۱۶ با تريم جديد SE

هوندا اُدیسه ۲۰۱۶ تغییر چندانی به خود ندیده است. اُدیسه SE که در بین دو سطح EX و EX-L قرار می‌گیرد،با توجه به قیمت آن، امکانات بیشتری در دسترس قرار می‌دهد. شروع قیمتی برابر ۳۴ هزار و ۲۵۵ دلار دارد که شامل هزینه تحویل نیز می‌شود. هوندا ادیسه SE از ۴ آگوست سال جاری میلادی […]

javankhodro
شنبه - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

هوندا اُدیسه ۲۰۱۶ تغییر چندانی به خود ندیده است. اُدیسه SE که در بین دو سطح EX و EX-L قرار می‌گیرد،با توجه به قیمت آن، امکانات بیشتری در دسترس قرار می‌دهد. شروع قیمتی برابر ۳۴ هزار و ۲۵۵ دلار دارد که شامل هزینه تحویل نیز می‌شود. هوندا ادیسه SE از ۴ آگوست سال جاری میلادی وارد بازار شده است.بنابراین، هوندا اُدیسه SE نسبت به مدل EX-L به اندازه ۲۵۵۰ دلار کمتر هزینه دارد و بنابراین، از نظر اقتصادی گزینه مناسبی برای خریداران مینی‌ون‌ها است.

هوندا اُدیسه ۲۰۱۶

هوندا اُدیسه ، در مدل SE تجهیزات استانداردي را فراهم نموده است ، همچنين سیستم اطلاعات و سرگرمی با یک خروجی ۱۱۵ ولتی، رادیوی ماهواره‌ای، و جارو برقی تمیز‌کننده یکپارچه HondaVac که در یک محفظه در ناحیه صندوق عقب قرار می‌گیرد. جالب است که بدانيم ، HondaVac قبلاً تنها در تریم سطح بالای ادیسه تورینگ الیت ارائه می‌شد و سیستم اطلاعات و سرگرمی نیز یک آپشن ۱۶۰۰ دلاری در ادیسه EX-L بوده است.

هوندا اُدیسه ۲۰۱۶

 تمام تریم‌ها همچنان به استفاده از یک موتور ۳/۵ لیتری V-6 در کنار یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ادامه خواهند داد. اما، قیمت‌ها اندکی افزایش یافته است. مدل پایه ادیسه LX با افزايش نرخ ۳۰۰ دلاری، با قیمت ۳۰۱۵۵ دلار در دسترس است و تمام تریم‌های دیگر به اندازه ۱۵۰ دلار افزایش داشته‌اند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی