پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا سوپرا همی (2)

تویوتا سوپرا 2500 اسب بخاری / هیولای آتشین با موتور 8 سیلندر

دیدن خودرویی که از اگزوزش آتش پرتاب می شود همیشه جذاب است. مخصوصا اگر این خودرو یک تویوتا سوپرا 2500 اسب بخاری با موتور 8 سیلندر همی توربو باشد. این تویوتا سوپرا MkIV توسط  ProSpeed Autosports در تگزاس تقویت شده است. این خودرو برای مسابقات درگ  no-prep( نوعی از مسابقات که در آن از پوشش […]

ارشیا
چهارشنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

دیدن خودرویی که از اگزوزش آتش پرتاب می شود همیشه جذاب است. مخصوصا اگر این خودرو یک تویوتا سوپرا 2500 اسب بخاری با موتور 8 سیلندر همی توربو باشد. این تویوتا سوپرا MkIV توسط  ProSpeed Autosports در تگزاس تقویت شده است. این خودرو برای مسابقات درگ  no-prep( نوعی از مسابقات که در آن از پوشش مخصوص برای آسفالت استفاده نمی شود) آماده شده است.

تویوتا سوپرا

این نمونه از یک موتور 526 کیوبیک اینچی درای سامپ ساخته شده توسط Arrow Machine بهره می برد. این موتور از یک توربو 106 میلی متری مارک  Precision بهره می برد که خروجی های اگزوز غول پیکر آن از نمای جلو کاملا واضح است. قطعا شاید برای ژاپنی بازها دیدن یک تویوتا سوپرا با موتور 8 سیلندر آمریکایی کمی عجیب باشد. اما دیدن خارج شدن آتش از اگزوز این خودرو بسیار جذاب است. فیلم این خودرو را می توانید در کانال جوان خودرو مشاهده کنید.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

کانسپت تویوتا سوپرا 2.7 میلیون دلاری/ خودرویی که اجازه تردد در شهر را ندارد!

تویوتا 86 TRD با قابلیت فرمان پذیری و ترمز گیری بهتر معرفی شد

معرفی نسل جدید تویوتا سوپرا در فستیوال سرعت Goodwood

تخصیص ارز تنها به ۸۰ دستگاه از ۳۷۸۲ خودرو ثبت سفارش شده ایرتویا

نتایج مسابقه لمانز 2018/ برد تاریخی تویوتا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی