پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نید فور اسپید

تيونينگ خودرو در نید فور اسپید

سری جدید بازی نید فور اسپید مراحل توسعه طراحی را می‌گذراند. الکترونیک آرتز کمپانی سازنده‌ی نیدفوراسپید ، دموی اولیه این بازی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است .این سری بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای ساخت شرکت الکترونیک آرتز است. اولین نسخه‌ی این بازی ، در سال 94 میلادی وارد بازار شد و از […]

javankhodro
شنبه - ۷ شهریور ۱۳۹۴

سری جدید بازی نید فور اسپید مراحل توسعه طراحی را می‌گذراند. الکترونیک آرتز کمپانی سازنده‌ی نیدفوراسپید ، دموی اولیه این بازی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است .این سری بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای ساخت شرکت الکترونیک آرتز است. اولین نسخه‌ی این بازی ، در سال 94 میلادی وارد بازار شد و از آن زمان تاکنون الکترونیک آرتز بیش از 20 عنوان از این سری را به تولید رسانده است.

نید فور اسپید

تغییرات زیادی در گیم پلی بازی دیده نمی‌شود اما بروزرساني هایی در شخصی‌سازی و مکانیک رانندگی خودروها که دو قسمت جذاب بازی هستند دیده می‌شود. طرح جامع  این بازی جدید تأکید بر سفارشی کردن قطعات خودرو است جایی که طیف بسیار گسترده‌ای از قطعات پیش روی شما قرار می‌گیرد.

نید فور اسپید همچنین سعی کرده تأکید بیشتری روی ویژگی‌های بصری و گیم پلی اصلی داشته باشد، البته این ویژگی‌ها تنها مربوط به نسخه اولیه‌ی این بازی است و احتمال می‌رود که ویژگی‌های جدیدی به نسخه‌ی نهایی افزوده شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی