پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دنا پلاس توربو دنده اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک دنا پلاس توربو توسط شرکت کره ای تامین می شود؟/ تست دنا پلاس توربو اتوماتیک در کره جنوبی

پس از معرفی نسخه توربو دنا پلاس، ایران خودرو خبر از عرضه دنا پلاس توربو دنده اتوماتیک در آینده داده بود. در همین راستا عکس هایی از طرف شرکت Motrain منتشر شده که نشان می دهد دنا پلاس توربو مجهز به گیربکس اتوماتیک در کره جنوبی تست ها فنی را پشت سر می گذارد. این طور […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

پس از معرفی نسخه توربو دنا پلاس، ایران خودرو خبر از عرضه دنا پلاس توربو دنده اتوماتیک در آینده داده بود. در همین راستا عکس هایی از طرف شرکت Motrain منتشر شده که نشان می دهد دنا پلاس توربو مجهز به گیربکس اتوماتیک در کره جنوبی تست ها فنی را پشت سر می گذارد.

این طور که پیداست قرار است گیربکس اتوماتیک دنا پلاس توربو توسط این شرکت کره ای تامین شود. در همین راستا چند دستگاه دنا پلاس توربو به این کشور رفته و Motrain با ساخت بیش از 30 قطعه جدید و نصب آنها روی دنا پلاس توربو، در حال انجام تست های مختلف در شرایط آبی و هوایی سخت از این گیربکس اتوماتیک است.

طبق گفته ها قرار است گیربکس اتوماتیک دنا پلاس توربو توسط این شرکت کره ای تامین شود. گفته ها حکایت از 4 سرعته بودن این گیربکس اتوماتیک دارد.

نکته جالب اینجاست که پیش از این دنا پلاس توربو اتوماتیک در حال تست و آزمایش در یکی از سالن های ایران خودرو مشاهده شده بود. پیش از این گمانه زنی شده بود که گیربکس اتوماتیک دنا پلاس ساخت کمپانی پانچ بلژیک باشد.

دنا پلاس توربو دنده اتوماتیک

این طور که شرکت کره ای اعلام کرده، تست های مخصوص زمستان و هوای سرد حدود 10 روز به طول می انجامد و مهندسینی از ایران، کره جنوبی و هند در این تست ها حضور دارند.

دنا پلاس محصولی از ایران خودرو است که توانست به عنوان نسخه کامل تر دنا فروش مناسبی را تجربه کند. اما همواره عدم عرضه گیربکس اتوماتیک برای این خودرو پرطرفدار باعث شده تا در کورس رقابت با خودروهای چینی که اغلب مجهز به گیرباکس اتوماتیک هستند جا بماند. عرضه دنا پلاس معمولی و اتوماتیک با گیرباکس اتوماتیک قطعا تاثیر مثبتی در فروش این خودرو ملی در بازار خواهد داشت.

 

منبع: خودروبانک

دنا پلاس توربو اتوماتیک در حال تست و آزمایش

كسب مجوز GSO براي خانواده محصولات دناپلاس و رانا

مزیت های رقابتی جک J4 نسبت به هم کلاسانش در بازار ایران

قیمت جدید خودروهای خانواده دنا توسط ایران خودرو اعلام شد

قیمت دنا پلاس توربو مشخص شد + بررسی فنی این محصول جدید ایران خودرو

معرفی پرفروش ترین خودروهای بازار در سال 96 (قسمت اول-پژو 207 اتوماتیک و دنا پلاس)

تولید دنا پلاس توربو و 207 صندوق دار آغاز شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی