پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسلالوم

مسابقات اتومبیل رانی اسلالوم در کشور

30 شهریور 94 با حضور پانزده استان در ورزشگاه‎ آزادی ، مسابقات اتومبیل‎رانی در رشته اسلالوم (حرکات نمایشی) قهرمانی کشور برگزار شد. اسلالوم پايه اصلي مسابقات اتوموبيل راني به حساب مي آيد در اين رشته شرط اصلي قهرماني تسلط بر گاز و دنده و ترمز است که تعويض آنها بايد با  مهارت و سرعت بالا […]

javankhodro
شنبه - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

30 شهریور 94 با حضور پانزده استان در ورزشگاه‎ آزادی ، مسابقات اتومبیل‎رانی در رشته اسلالوم (حرکات نمایشی) قهرمانی کشور برگزار شد. اسلالوم پايه اصلي مسابقات اتوموبيل راني به حساب مي آيد در اين رشته شرط اصلي قهرماني تسلط بر گاز و دنده و ترمز است که تعويض آنها بايد با  مهارت و سرعت بالا صورت گيرد.

اما از نکات جالب توجه در اين رشته ، حضور پر رنگ بانوان کشور بود که از استان‎های قزوین، البرز، کرمانشاه، گیلان، یزد، کرمان و تهران به محل پیست اتومبیل‎رانی آزادی آمده بودند تا مهارت خود را در این رشته به يکديگر نشان دهند.

اسلالوم

اين مسابقه در سه کلاس تا 1500 سی‎سی، 2000 سی‎سی و آزاد که هر کدام در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد . عدم زمان‎بندی مناسب مسابقات در ساعت‎های اعلام شده از مشکلات اين دوره بود که به دليل گرماي شديد کار را براي رانندگان و تماشاچيان سخت مي کرد.

 شروع کلاس ها با 1500 سی‎سی بانوان بود و بعد از آن به‎ترتیب 1500 سی‎سی آقایان 2000 بانوان و 2000 آقایان صورت پذیرفت و در انتها کلاس آزاد که در آن چند تن رانندگان صاحب‎نام اتومبیل‎رانی هم شرکت داشتند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی