پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Lykan

سوپر ماشین خاورمیانه اي آمریکا

اولین سوپر ماشین تولیدی خاورمیانه با نام Lykan Hypersports در سال 2012 ساخته شد که در فیلم سریع و خشن 7 نیز به نمایش درآمده است.یکی از 7 دستگاه موجود از این سوپر ماشین در آمریکا دیده شده است. کمپانی سازنده آن، W Motors است که در دوبی واقع است. Lykan به خاطر ویژگی‌های عجیب خود […]

javankhodro
شنبه - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

اولین سوپر ماشین تولیدی خاورمیانه با نام Lykan Hypersports در سال 2012 ساخته شد که در فیلم سریع و خشن 7 نیز به نمایش درآمده است.یکی از 7 دستگاه موجود از این سوپر ماشین در آمریکا دیده شده است. کمپانی سازنده آن، W Motors است که در دوبی واقع است.

Lykan به خاطر ویژگی‌های عجیب خود در جهان شناخته شده است، ویژگی‌هایی مانند داشتن چراغ‌های جلو الماس نشان و صندلی‌های فیبرکربنی با دوختی از طلا. قیمت آن 3.4 میلیون دلار است که از این حیث چهارمین ماشین گرانقیمت جهان به شمار می‌رود.Lykan از رنگ مشکی، رینگ‌های مشکی و کالیپر ترمز زرد رنگ بهره می‌برد.

Lykan

سوپر ماشین Lykan دارای پیشرانه 6 سیلندر 3.8 لیتر مجهز به توربوشارژر دوگانه است که 770 اسب‌بخار قدرت و حدود 960 نیوتن‌متر گشتاور دارد. شتاب صفر تا صد، 2.8 ثانیه است و از حداکثر سرعتی معادل 382 کیلومتر بر ساعت برخوردار است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی