پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیما art

تاخیر در پروازها بیش از نُرم جهانی است / تلاش برای تامین ناوگان هوایی با خرید و اجاره هواپیما

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تأخیر در پروازهای ایران بیش از نُرم جهانی است و نمی‌توانیم آن را کتمان کنیم و شرکت‌های هواپیمایی تمام تلاش خود را برای تأمین ناوگان مورد نیاز از طریق اجاره و یا خرید هواپیماها انجام می‌دهند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۳۱ مرداد ۱۳۹۷

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تأخیر در پروازهای ایران بیش از نُرم جهانی است و نمی‌توانیم آن را کتمان کنیم و شرکت‌های هواپیمایی تمام تلاش خود را برای تأمین ناوگان مورد نیاز از طریق اجاره و یا خرید هواپیماها انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه معضل تأخیر هواپیما ها در صنعت حمل و نقل جهانی تعریف شده است، گفت: تأخیر هواپیماها در تمامی جهان وجود دارد بطوریکه کشورهای آمریکا و اروپا تعریفات خاصی برای این معضل هوایی دارند.

وی با بیان اینکه‌ میزان تأخیر هواپیماها در شرکت‌های هواپیمایی ایران بیشتر از سایر کشورها است، تصریح کرد: به دلیل امکانات، ابزارها، فرآیندها و نرم افزارهایی که بخش هوایی ایران با آن مواجه است میزان تأخیر این شرکت‌ها در مقایسه با نرم جهانی بیشتر است.

عابدزاده اظهار کرد: خوشبختانه با تهیه منشور حقوق مسافر و حمایت از مسافران سعی کرده‌ایم بخشی از مشکل تأخیر هواپیماها را کاهش دهیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تأکید بر اینکه تنها هدف اصلی صنعت هوایی ایران آن است که نگذاریم این صنعت بخوابد، گفت: باید از امکاناتی که در کشور وجود دارد نهایت استفاده را کرده و نیازهای روزمره حمل و نقل هوایی ایران را از طریق آن تأمین کنیم.

وی  تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی تمام تلاش خود را برای تأمین ناوگان مورد نیاز از طریق اجاره و یا خرید هواپیماها انجام می‌دهند.

عابدزاده درباره نوسانات ارزی که برای پروازهای داخلی و خارجی ایجاد مشکل کرده است، گفت:‌ تمامی نیازهای ارزی صنعت هوایی به بانک‌مرکزی منعکس شده و با برگزاری جلسات مختلف سعی خواهیم کرد به زودی ارز مورد نیاز شرکت‌ها را تأمین کنیم.

افزایش بی ضابطه قیمت بلیت هواپیما / قیمت شناور فقط به سود ایرلاین ها است

با این 8 اشتباه پرواز خود را از دست می دهید/ نکاتی که باید برای سفر با هواپیما بدانید

ورود 5 فروند هواپیما ATR جدید به فرودگاه مهرآباد

تحویل 3 فروند هواپیما ایرباس جدید تا پایان سال جاری

ایمن ترین ایرلاین های جهان را بشناسید/ 2017 ایمن ترین سال تاریخ هواپیمایی

اضافه شدن 2 فروند هواپیما جدید به ناوگان هوایی کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی