پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه 911 993 (6)

پورشه 911 Project Gold معرفی شد/ تولدی دوباره برای یک اسطوره

علاوه بر بوگاتی که در چند ماه اخیر مشغول منتشر کردن تیزر های مختلفی از دیوو بود، پورشه هم تیزرهایی از یک نمونه کلاسیک 911 با نام Project Gold را منتشر کرده بود. خودرویی که فقط می دانستیم قرار است طلایی رنگ باشد، اکنون به طور کامل رونمایی شده است. کمپانی پورشه به مناسبت هفتادمین […]

ارشیا
شنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۷

علاوه بر بوگاتی که در چند ماه اخیر مشغول منتشر کردن تیزر های مختلفی از دیوو بود، پورشه هم تیزرهایی از یک نمونه کلاسیک 911 با نام Project Gold را منتشر کرده بود. خودرویی که فقط می دانستیم قرار است طلایی رنگ باشد، اکنون به طور کامل رونمایی شده است. کمپانی پورشه به مناسبت هفتادمین سالگرد ساخت محصولات خود، یک نمونه 911 (993) را که آخرین بازمانده از نسل موتور های Air-Cooled خود هستند را بازسازی کرده است.

پورشه 911 993 (1)

این خودرو در نمایشگاه پبل بیچ آمریکا رونمایی شده است و توجه همگان را به خود جلب کرده است. بدنه پورشه 993 اکنون با رنگ طلایی-زرد متالیک مخصوص پورشه برای مدل 911 2018 رنگ آمیزی شده است. این رنگ طلایی مخصوص در قسمت هایی از تودوزی و رینگ ها هم استفاده شده است. هم چنین بر روی گلگیر عقب هم ورودی هوا قرار گرفته است که در آن سال ها برای مدل 993 یک آپشن به شمار می رفت.

پورشه 911 993 (10)

تمامی مراحل بازسازی این خودرو توسط تیم بازسازی خودرو های کلاسیک پورشه انجام گرفته و به مدت 18 ماه طول کشیده است. رنگ بدنه همانند مدل های جدید 911 پس از پاشش ماده محافظتی بدنه، بر روی خودرو رنگ آمیزی شده است.

پورشه 911 993 (9)

تودوزی این مدل هم توسط کارشناسان خبره تیم پورشه کلاسیک ساخته و نصب شده است. این خودرو هم اکنون در نمایشگاه حراجی RM در منطقه Monterey آمریکا به نمایش در آمده است و پیش بینی می شود با قیمت بالایی به فروش برسد. اما متاسفانه این خودرو اجازه تردد در شهر های آمریکا را نخواهد داشت.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

پورشه 959 تصادفی با ارزش 550,000 دلار!

تمامی چیزهایی که از نسل جدید پورشه 911 تاکنون می دانیم

4 نمونه از بهترین خودرو های اسپایدر پورشه فروخته خواهند شد

اطلاعات فنی پورشه تایکان منتشر شد / هیولای 600 اسب بخاری الکتریکی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی