پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز Silver Arrow (9)

مرسدس بنز Silver Arrow کانسپت / یادبودی از رکورد دار سرعت در دهه 30 میلادی

کمپانی مرسدس بنز به 80 سال قبل بازگشته است و با الهام گیری از خودروی افسانه ای W125 نمونه ای جدید با نام Silver Arrow را معرفی کرده است. این نمونه به یادبود مدل W125 که در سال 1937 موفق به ثبت رکورد سرعت (432.7 کیلومتر بر ساعت) شد، ساخته شده است. با اینکه این […]

ارشیا
یکشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی مرسدس بنز به 80 سال قبل بازگشته است و با الهام گیری از خودروی افسانه ای W125 نمونه ای جدید با نام Silver Arrow را معرفی کرده است. این نمونه به یادبود مدل W125 که در سال 1937 موفق به ثبت رکورد سرعت (432.7 کیلومتر بر ساعت) شد، ساخته شده است.

مرسدس بنز Silver Arrow (11)

با اینکه این خودرو ظاهری جذاب دارد اما ممکن است از دید طرفدارن پر و پا قرص مرسدس و ماشین باز ها کمی ایراد داشته باشد. به طور مثال کمپانی مرسدس در سال 1937 با موتور 12 سیلندر موفق به ثبت این رکورد شد اما اکنون نمونه Silver Arrow تمام برقی خواهد بود. این خودرو کم سر و صدا با استفاده از یک پک باتری 80 کیلو وات ساعتی قدرت 738 اسب بخار را تولید می کند.

مرسدس بنز Silver Arrow (7)

کمپانی مرسدس هم با فهم اینکه شاید شنیدن صدای موتور های الکتریکی برای راننده خسته کننده باشد، صدای خودرو های فرمول یک یا موتور های 8 سیلندر AMG را برای راننده در نظر گرفته است. طراحی خودرو به گونه ای است که راننده دقیقا در مرکز خودرو قرار می گیرد. بدنه خودرو کاملا از جنس فیبر کربن ساخته شده است. در قسمت عقبی یک اسپویلر قرار گرفته است که در سرعت های خاص بیرون می آید.

مرسدس بنز Silver Arrow (5)

بر روی رینگ های 24 اینچی یک کاور قرار گرفته است که ظاهر جذابی دارد. رنگ نقره ای Alubeam دقیقا بر اساس خودروی W125 اسریم لاینر ساخته شده است. با اینکه خودرو تنها برای یک سرنشین طراحی شده است اما 5.3 متر طول دارد. در کابین خودرو از مواد طبیعی همانند چرم استفاده شده است اما پنل تجهیزات کاملا دیجیتالی است. هم چنین بر روی فرمان هم یک صفحه نمایش قرار گرفته است و وضعیت خودرو را نمایش می دهد.

مرسدس بنز Silver Arrow (6)

 

هم چنین راننده قادر خواهد بود بر روی این صفحه نمایش بازی کند. یک شبیه ساز مسابقه برای راننده بر روی فرمان در نظر گرفته شده است تا کابین Silver Arrow جذابیت بیشتری داشته باشد.

مرسدس بنز Silver Arrow (8)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نسخه رودستر مرسدس بنز AMG GT R شکار شد

مرسدس بنز AMG GT3 صفر کیلومتر به فروش خواهد رسید

مرسدس بنز گالوینگ 1.9 میلیون دلاری در آلمان دزدیده شد!

مرسدس بنز G کلاس تیونینگ برابوس معرفی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی