پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطعه سازان خودرو

فراکسیون حمایت از قطعه سازان مطالبات این بخش را با جدیت پیگیری می کند

 نایب رئیس فراکسیون حمایت از قطعه سازان مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از قطعه سازان خودرو به عنوان رکن محوری این صنعت از سرفصل های کاری مهم در خانه ملت تعریف شده و فراکسیونی در این راستا مطالبات و نیازها را با جدیت پی می گیرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ سید مهدی […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۷

 نایب رئیس فراکسیون حمایت از قطعه سازان مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از قطعه سازان خودرو به عنوان رکن محوری این صنعت از سرفصل های کاری مهم در خانه ملت تعریف شده و فراکسیونی در این راستا مطالبات و نیازها را با جدیت پی می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سید مهدی مقدسی  افزود: قطعه سازان خودرو از صنایع محوری و نیروبر کشور است که در ماه های اخیر به دلیل نوسانات ارز دچار مشکلات عدیده ای شده است.
وی بیان کرد: فراکسیون حمایت از قطعه سازان به منظور جلوگیری از تعطیلی این بخش و فرصت سازی در پیگیری امور تشکیل شده و می کوشد تا حمایت هدفمند از قطعه سازان خودرو انجام داده و بیشتر به بهبود کیفیت و تقویت آر ان دی (تحقیق و توسعه) توجه دارد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:نخستین نشست فراکسیون حمایت از قطعه سازان 29 مردادماه جاری برگزار شد و قرار است که نشست مشترکی با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران شرکت های خودروسازی، انجمن صنفی قطعه سازان و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نیز برگزار شود و واکاوی مشکلات و پیشنهادها برای برون رفت از آن ارائه شود.
مقدسی اظهار داشت: تدابیر خوبی در حمایت از قطعه سازان خودرو اندیشیده شده و اطلاعات تکمیلی و کامل فعالیت های فراکسیون از طریق سخنگو به زودی اطلاع رسانی می شود.

منبع: ایرنا

سیل عظیم بیکاری آفت بدهی معوق به قطعه سازان

معافیت قطعه سازان از بند 5 بسته ارزی دولت محقق می شود؟

نامه قطعه سازان به وزیر صنعت؛ قیمت خودرو چند ده درصد افزایش می یابد!

مشکل قطعه سازان دو ماهه حل می شود؟

آشفتگی خودروسازان و قطعه سازان کاسته می شود / وزارت صنعت موافق آزادسازی قیمت خودرو

دستورالعمل رئیس گمرک برای تسهیل خروج کالاهای وارداتی واحدهای تولیدی و قطعه سازان

وزیر صنعت : قطعه سازان ارز درخواستی خود را تغییر دهند/تخصیص یورو محدودیت دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی