پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات مدیران خودرو-ام وی ام

روند رو به رشد توسعه سبد محصولات، رمز موفقیت مدیران خودرو

طیف وسیعی از خانواده های ایرانی، حدود 14 سال است که محصولات متنوع مدیران خودرو را در سبد انتخاب خود قرار می دهند. دلیل این وفاداری را می توان در روند رو به رشد توسعه محصول مدیران خودرو جست و جو کرد. موضوعی که ارتباط نزدیکی با مشتری مداری و جلب وفاداری مشتریان دارد. اعتماد […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۷

طیف وسیعی از خانواده های ایرانی، حدود 14 سال است که محصولات متنوع مدیران خودرو را در سبد انتخاب خود قرار می دهند. دلیل این وفاداری را می توان در روند رو به رشد توسعه محصول مدیران خودرو جست و جو کرد. موضوعی که ارتباط نزدیکی با مشتری مداری و جلب وفاداری مشتریان دارد.

اعتماد کلمه ایست که می‌توان مبنای آن را تعهد یا همان وفای به عهد دانست. بسیاری از موسسات تحقیقاتی وفاداری مشتریان به یک برند یا محصول را متاثر از درک مشتری از کیفیت خدمات دریافت شده می‌دانند. برخلاف تصور بسیاری از  صاحبان مشاغل و مدیران بلند پایه قیمت پایین محصول یا خدمات صرفا به رضایتمندی و وفاداری نمی‌انجامد.

وفاداری مجموعه بازخوردهای دریافت شده مشتری از فرآیندهایی است که از ابتدای ارائه تبلیغاتی یک برند، محصول یا خدمات برای مشتری آغاز و تا خدمات پس از فروش ادامه میابد. این فرآیند را می‌توان در خرید خودرو بخوبی مشاهده و روند آن را بررسی کرد. در ایران شرکت های سازنده و وارد کننده متفاوتی در سگمنت های مختلف وجود دارند که برخی از آنها متوجه این حساسیت‌ها شده‌اند و از مدت‌ها پیش به دنبال ایجاد سیستم های مدون برای جلب رضایتمدی مشتریان خود هستند.

شاخصه‌های مختلفی اعم از خدمات همراه محصول، سهولت در فرآیند خرید، تصویر درک شده از نام و قدمت تجاری شرکت ارائه کننده محصول، تبلیغات و … در ایجاد رضایت و وفادارسازی مشتری موثر است. اما شاید مهمترین عامل تاثیر گذار در رضایتمندی و وفادارسازی مشتریان، محصول یا خدمت ارائه شده باشد. یکی از شرکت‌های موفق در حوزه جلب رضایتمندی مشتری و ایجاد وفادارسازی شرکت مدیران‌خودرو است.

بررسی روند توسعه محصول و ایجاد رابطه‌های عمیق و مشتری مدارانه در این مجموعه خودرویی از این رو قابل اهمیت است که طیف وسیعی از خانواده های ایرانی حدود 14 سال از محصولات مختلف این شرکت خودرو ساز استفاده کرده است. روندی که بخوبی می‌توان رشد و نهادینه شدن فرهنگ مشتری مداری را در هدفگذاری‌های اصلی این مجموعه مشاهده کرد.

تولید بیش از ده‌ها مدل مختلف از انواع خودرو های سدان و کراس‌اور و همچنین هاچبک در طول این 14 سال نشان دهنده میزان اهمیت ارتقاء این شاخص است. بطور مثال MVM 110  بعنوان اولین محصول شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه شد. خودرویی که نسل جدید آن پس از بهبود های فراوان و با طراحی جدید و با نام MVM 110S در حال عرضه است. محصول بعدی بعنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات مدیران خودرو شناخته شده است. MVM 315 که در طول این سالها با بهبود های پی‌در‌پی بعنوان یک محصول موفق در بازار خودرویی ایران شناخته شده است. در ادامه دو سدان موفق و پر قدرت MVM 530  و MVM550  دیگر محصولات این شرکت بودند که موفق شد سهم خوبی از فروش بازار ایران را به خود اختصاص دهد.

اما یکی از مهمترین محصولات این شرکت MVM X33 است که توانست بعنوان پرفروش‌ترین شاسی بلند تولید شده در ایران همچنان در دسترس خریدران ایرانی باشد. خودرویی که سه نسل متفاوت از آن در ایران عرضه شد، تا جایی که آخرین نسخه ارائه شده بیش از 180 نقطه بهبود را بر طبق سلایق و نیازهای مشتری ایرانی متحمل شد. در ادامه این روند رشد و بهبود خودرو پرفروش دیگر یعنی MVM X22 به بازار خودرویی ایران عرضه شد که به جهت برخورداری از کیفیت تولید بالا و طراحی نوآورانه تواست در مدت زمان کوتاهی یه رقم فروش بالایی دست پیدا کند. با نگاهی به روند توسعه محصولات مدیران خودرو بخوبی میتوان روند رو به رشد محصولات از منظر کیفی و کمی را احساس کرد. نتایج عینی حاصله از این بازخورد در توسعه سهم فروش محصولات این شرکت در بازار خوردویی کشور ملموس است، حتی در آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران  ISQI شرکت مدیران خودرو با کسب رتبه برتر رضایتمندی مشتریان در دو حوزه فرآیندهای فروش و شکایات مشتری این راهبرد را در سازمان خود تثبیت کرده است.

بی شک می‌توان امیدوار بود روند توسعه رو به جلو در این مجموعه همچنان ادامه داشته باشد، و احتمال می‌رود در ماه‌های آتی محصولاتی به مراتب قدرتمندتر و با فناوری های جدیدتر از این شرکت به بازار عرضه شود. محصولاتی که برخی از نمونه‌های مفهومی آن در نمایشگاه های خودرویی به نمایش گذاشته شده و همزمان زیرساخت های لازم برای تولید آن در این شرکت در حال آماده سازی است.

حال آنکه در وضعیتی که بیشتر شرکت های وارد کننده و حتی خودرو سازان داخلی از بدعهدی شرکای خود جوابی برای مشتریان ندارند و در این سو شرکت مدیران‌خودرو در حال تدارک برای افتتاح خط تولید دوم خود برای توسه ظرفیت تولید و همچنین آغاز تولید محصولات باکیفیت تر در آینده نزدیک است. محصولاتی که می‌توان گفت همزمان با بازارهای روز دنیا پیشرفت های نوینی بهمراه خود دارد و می‌تواند سهم بسزایی در ارتقاء سطح خواسته های مشتریان داشته باشد و جایگاه تثبیت شده خود در جلب رضایتمندی مشتریان را بیش از پیش ارتقاء دهد.

 

پیش فروش خودروهای ام وی ام توسط مدیران خودرو آغاز شد

آریزو6 مثالی از زبان جدید طراحی چری/ نقد طراحی چری آریزو6 پیش از عرضه در بازار ایران

مقایسه چری تیگو7 و زوتی کوپا توربو / پرچمداران چینی در بازار ایران

مشتری خوش شانس مدیران خودرو ، جایزه MVM110S را تحویل گرفت + عکس

1+5 دلیل برای خرید ایکس 22

مزیت های سفر با ام وی ام X33

شاخصه های برتری ام وی ام 315 نسبت به رقبا

تحویل محصولات مدیران خودرو شتاب گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی