پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو تهران-شهر آفتاب-1

نمایشگاه خودرو تهران 97 (2)/ فضای بحث و گفتمان میان خودرویی ها در شهر افتاب

این روزها با توجه به شرایط موجود در صنعت و بازار خودرو، هریک از خودروسازان، واردکنندگان خودرو، نمایندگان مردم و دولتی ها نظر خاص خود را دارند. در بعضی موارد این افراد و ارگان ها با یکدیگر اختلاف نظر پیدا می کنند و نبود جایگاهی مناسب برای تشریک مساعی و بحث و گفتمان باعث می […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۷

این روزها با توجه به شرایط موجود در صنعت و بازار خودرو، هریک از خودروسازان، واردکنندگان خودرو، نمایندگان مردم و دولتی ها نظر خاص خود را دارند. در بعضی موارد این افراد و ارگان ها با یکدیگر اختلاف نظر پیدا می کنند و نبود جایگاهی مناسب برای تشریک مساعی و بحث و گفتمان باعث می شود بعضی مشکلات حل نشده و به حاشیه تبدیل شود. نمایشگاه خودرو تهران هر ساله به عنوان مهمترین رویداد خودرویی کشور در سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود. برگزار کننده این نمایشگاه برای دوره سوم، فضای تبادل نظر میان مردم، خودروسازان، دولتی ها و نمایندگان مردم در نظر گرفته تا این افراد بتوانند در مورد مسائل روز صنعت خودرو با هم به بحث و گفت و گو بنشینند.

علیرضا عاجزی مدیر برگزاری سومین نمایشگاه خودرو تهران، ضمن بیان این مطلب گفت: بی شک نمایشگاه خودرو تهران بزرگترین رویداد خودرویی کشور و همچنین یکی از پرمخاطب ترین نمایشگاه های برگزار شده در سال است. از این رو حضور فعالان صنعت خودرو در این نمایشگاه می تواند بهترین فضا را برای تبلیغ و معرفی مجموعه ها ایجاد کند.

وی با توجه به برگزاری سومین نمایشگاه خودرو تهران از 22 تا 26 آبان ماه امسال، در خصوص تاثیر ممنوعیت واردات خودرو بر این نمایشگاه گفت: در سال گذشته نیز همین اتفاق افتاد و ما در آذرماه، نمایشگاه را در حالی برگزار کردیم که واردات ممنوع بود اما تمام برندهای مطرح داخلی و خارجی حضور داشتند زیرا اصل، احترام به مشتریانی است که به برند یا برندهای خودرویی دلبستگی های خاص دارند و شاید بازاریابی در درجه های بعدی اهمیت قرار داشته باشد.

عاجزی تاکید کرد: مطمئنا قانون ممنوعیت واردات همیشگی نیست و تاریخ مصرف خاص خود را دارد اما مشتری و مردم و احترامی که به ایشان باید گذاشته شود، همیشگی و ماندگار است از این رو حضور برندهای مختلف در سومین نمایشگاه خودرو تهران می تواند میزان احترام و مشتری مداری را از سوی ایشان نمایان سازد.
مدیر برگزاری سومین نمایشگاه خودرو تهران موضوع خدمات پس از فروش را یکی دیگر از بخش هایی دانست که می تواند در نمایشگاه خودرو امسال بیشتر مورد توجه برندهای خارجی قرار بگیرد.

وی افزود: تمامی برندهای وارداتی و حتی آنهایی که در ایران به صورت مشارکتی، خودرو تولید می کنند، تعهد های 10 ساله برای خدمات پس از فروش و وارانتی با مشتریان خود داشته و حضور یافتن ایشان در نمایشگاه های بزرگ این پیام را به مشتری می دهد که ما همچنان از شما و خودروی خریداری شده حمایت می کنیم حتی اگر دیگر خبری از واردات نباشد.

عاجزی خاطرنشان کرد: بخشی از درآمد شرکت های واردکننده خودرو در حوزه خدمات پس از فروش نهفته است و این طور نیست که با حذف چند ماهه موضوع واردات در کشور، این مجموعه ها دیگر کار و تعهدی برای انجام نداشته باشند و نمایشگاه خودرو تهران می تواند این پیام حمایتی را به روشنی به خریداران و دارندگان خودروهای وارداتی برساند.

وی ابراز امیدواری کرد تا شرکت های واردکننده خودرو با حضور در سومین نمایشگاه خودرو تهران همانند سال گذشته، میدان را خالی نکرده و بازارسازی برای آینده را از یاد نبرند. یادآور می شود که سومین نمایشگاه خودرو تهران 22 تا 26 آبان ماه امسال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

نمایشگاه خودرو تهران 97 (1)/ شهر آفتاب میزبان مهمترین رویداد خودرویی کشور در آبان 97

نمایشگاه خودرو مشهد (4)/ جزییات برگزاری و رونمایی از نماد نمایشگاه خودرو مشهد 97 (فیلم)

نمایشگاه خودرو مشهد (۷)/ هجدهمین دوره با حضور ۱۳۰شرکت آغاز به کار کرد

برگ برنده نارنجی پوشان در نمایشگاه خودرو شیراز/ سایپا رهام با پلت فرم کاملا ایرانی به میدان آمد

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی