پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین والکایری (4)

هایپر کار استون مارتین ، قوی ترین موتور تنفس طبیعی جهان را خواهد داشت!

استون مارتین با معرفی نمونه والکایری، پیشرفت طراحی و مهندسی محصولات خود را به رخ همگان کشیده است. کمپانی کازورث که قرار است پیشرانه این خودرو را بسازد، این هفته اعلام کرد که والکایری قوی ترین موتور تنفس طبیعی جهان را خواهد داشت. کمپانی کازورث در توییت خود بیان کرد: ما به شکستن رکورد مشهور […]

ارشیا
سه شنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۷

استون مارتین با معرفی نمونه والکایری، پیشرفت طراحی و مهندسی محصولات خود را به رخ همگان کشیده است. کمپانی کازورث که قرار است پیشرانه این خودرو را بسازد، این هفته اعلام کرد که والکایری قوی ترین موتور تنفس طبیعی جهان را خواهد داشت.

استون مارتین والکایری (6)

کمپانی کازورث در توییت خود بیان کرد: ما به شکستن رکورد مشهور هستیم و موتور جدید ما برای استون مارتین والکایری، 6.5 لیتر و 12 سیلندر خواهد بود که به صورت تنفس طبیعی 1130 اسب بخار قدرت تولید می کند. این دقیقا همان قول استون مارتین برای ساخت یک هایپر کار 1000 اسب بخاری را تصدیق می کند. به گفته Adrian Newey متخصص آیرودینامیکی تیم ردبول ریسینگ، انتخاب موتور 12 سیلندر به جای موتور 6 سیلندر توربو پس از محاسبات و بررسی فضای مورد نیاز برای جا دادن پیشرانه، انجام شده است.

استون مارتین والکایری (2)

رئیس تیم فرمول یک ردبول یعنی کریستین هورنر معتقد است که  والکایری قادر خواهد بود رکورد پورشه 919 در پیست نوربرگ رینگ را بشکند. هایپر کار پیشرفته استون مارتین 2.6 میلیون دلار قیمت خواهد داشت. از این خودرو تنها 175 دستگاه ساخته خواهد شد. از این تعداد 25 نمونه، ورژن مسابقه ای AMR Pro خواهند بود.

استون مارتین والکایری (9)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

جیمز باند باز می گردد / استون مارتین DB5 بار دیگر تولید خواهد شد

استون مارتین والکایری AMR از آن چیزی که فکر می کنید سریع تر خواهد بود!

کانسپت جدید استون مارتین / خودرویی که پرواز می کند!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی