پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هنسی ونوم F5 (1)

پیشرانه هنسی ونوم F5، فراتر از انتظار

کمپانی هنسی، سال گذشته با معرفی ونوم F5، یک گام بلند برای رسیدن به سرعت 300 مایل بر ساعت (483 کیلومتر) برداشت. هنسی برای رسیدن به این هدف به یک پیشرانه قدرتمند نیاز داشت. این هفته در نمایشگاه Quail کالیفرنیا، این کمپانی از پیشرانه ونوم F5 پرده برداری کرد. پیشرانه ای که فراتر از انتظار […]

ارشیا
سه شنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی هنسی، سال گذشته با معرفی ونوم F5، یک گام بلند برای رسیدن به سرعت 300 مایل بر ساعت (483 کیلومتر) برداشت. هنسی برای رسیدن به این هدف به یک پیشرانه قدرتمند نیاز داشت. این هفته در نمایشگاه Quail کالیفرنیا، این کمپانی از پیشرانه ونوم F5 پرده برداری کرد.

هنسی ونوم F5 (7)

پیشرانه ای که فراتر از انتظار ها بود. این پیشرانه 8 سیلندر 7.6 لیتر حجم دارد و با استفاده از دو توربو، 1600 اسب بخار قدرت تولید می کند. بیشترین قدرت این خودرو در دور 7200 RPM بدست می آید و گشتاور در دور 4400 RPM به 1300 پوند بر فوت ( 1755 نیوتن متر) می رسد. به گفته کمپانی هنسی، بلوک این خودرو تمام آلومینیمی و ماشین کاری شده است. بوش سیلندر ها از جنس استیل هستند.

هنسی ونوم F5 (5)

توربو ها از برند Precision و از نوع بلبرینگی هستند. هدرز ها هم استیل هستند و سیستم روغن درای سامپ است ( کارتل خشک). این موتور با همکاری دو کمپانی Shell و Pennzoil ساخته شده است. پروسه ساخت این موتور قدرتنمد 5 سال طول کشیده است.

هنسی ونوم F5 (6)

این موتور با روغن تمام سینتتیک 10W-60 Pennzoil کار می کند و سوخت استفاده شده از برند شل و از نوع NiTRO+ Premium است. از هنسی ونوم F5 تنها 24 نمونه ساخته خواهد شد که 15 نمونه از آن تاکنون به فروش رسیده است. از اصلی ترین رقبای این خودرو می توان به کونیگزگ آگرا و SSC Tuatara اشاره کرد.

هنسی ونوم F5 (2)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

اسب رام نشدنی هنسی/ ماستنگ GT با 808 اسب بخار قدرت!

هنسی ونوم GT ،سریع تر از سریع‌ترین

هنسی ونوم GT Spyder قدرتمندترین اتومبیل کانورتیبل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی