پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد ماستنگ نسل جدید (7)

معرفی نسل جدید فورد ماستنگ در سال 2021 / آیا ماستنگ دو دیفرانسیل می شود؟

کمپانی فورد قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد تا سال 2020، نمونه ای از ماستنگ با طراحی جدید را به بازار معرفی کند. اما اخیرا مسئولین این کمپانی در مصاحبه ای با سایت Automotive News اعلام کردند که مدل جدید ماستنگ در سال 2021 معرفی خواهد شد. این نمونه بر پایه یکی از 5 […]

ارشیا
چهارشنبه - ۷ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی فورد قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد تا سال 2020، نمونه ای از ماستنگ با طراحی جدید را به بازار معرفی کند. اما اخیرا مسئولین این کمپانی در مصاحبه ای با سایت Automotive News اعلام کردند که مدل جدید ماستنگ در سال 2021 معرفی خواهد شد. این نمونه بر پایه یکی از 5 پلت فرم Modular جدید فورد ساخته خواهد شد و آپشن های جدیدی برای آن در نظر گرفته شده است.

فورد ماستنگ نسل جدید (2)

مسئولین کمپانی فورد در سال 2017 اعلام کردند که یک نمونه هیبریدی از ماستنگ تا سال 2020 معرفی خواهد شد. اما اکنون این پروسه یک سال عقب تر افتاده است. فورد ماستنگ جدید به احتمال زیاد بر پلت فرم فورد اکسپلورر و لینکلن Aviator  ساخته خواهد شد.

فورد ماستنگ نسل جدید (4)

کمپانی فورد اخیرا تنوع بسیاری از مدل های خود را کم کرده است. به طور مثال نمونه های Fiesta و Focus دیگر تولید نخواهند شد و احتمالا مدل فیوژن هم تا سال 2020 از خط تولید خارج می شود. اما بلافاصله مدل جدیدی توسط بیضی آبی رنگ دیترویتی معرفی خواهد شد. فورد ماستنگ اخیرا به رکورد شگفت انگیز فروش 10 میلیون دستگاه در تاریخ رسید که نشان از محبوبیت آن دارد.

فورد ماستنگ نسل جدید (6)

در حالی که مدل جدید ماستنگ بر پایه پلت فرم دیفرانسیل عقب فورد ساخته می شود، اما به احتمال زیاد یک نمونه دو دیفرانسیل و هیبریدی و هم برای این خودرو در نظر گرفته می شود. به گفته  Darrell Behmer طراح ارشد کمپانی فورد: ماستنگ هم چنان پرقدرت خواهد ماند. پلت فرم جدید بسیار انعطاف پذیر است و به ما اجازه پیشرفت می دهد. علاوه بر این کمپانی فورد قصد دارد در دو سال آینده یک SUV تمام الکتریکی بر پایه ماستنگ هم تولید کند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مشخصات فنی شلبی GT500 لو رفت / سوپرکاری جدید در راه است!

فورد جی تی آتش گرفته در آلمان با یک نمونه نو تعویض شد

تنها فورد ماستنگ بولیت سرمه ای رنگ در جهان به نفع خیریه فروخته می شود

سورپرایز جدید فورد برای طرفدارنش / ماستنگ کبرا جت رونمایی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی