پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کونیگزگ Ragnorak

کونیگزگ Ragnarok ، جانشین آگرا RS خواهد شد

پس از اینکه کمپانی کونیگزگ آخرین نمونه های آگرا RS را ساخت، شایعات زیادی درباره نمونه جدید گونیگزگ به اوج خود رسید. اکنون طبق شایعات منتشر شده، مدل جدید کونیگزگ، Ragnarok نام دارد. به گزارش سایت  The Supercar Blog، این هایپر کار جدید 1440 اسب بخار قدرت دارد. البته نمی توان به صورت دقیق به […]

ارشیا
شنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

پس از اینکه کمپانی کونیگزگ آخرین نمونه های آگرا RS را ساخت، شایعات زیادی درباره نمونه جدید گونیگزگ به اوج خود رسید. اکنون طبق شایعات منتشر شده، مدل جدید کونیگزگ، Ragnarok نام دارد. به گزارش سایت  The Supercar Blog، این هایپر کار جدید 1440 اسب بخار قدرت دارد.

البته نمی توان به صورت دقیق به این شایعات توجه کرد اما تجربه نشان داده است که این شایعات در اکثر موارد بیراه هم نمی گویند. نام Ragnarok، در فرهنگ اسکاندیناوی، برگرفته از داستان های اساطیری است. به گزارش سایت  McLaren Life، پیشرانه این خودرو در حال ساخته شدن است. این پیشرانه از یک موتور هیبریدی هم بهره می برد و 1440 اسب بخار قدرت تولید می کند و تا 9000 RPM دور می خورد. بر اساس شایعات منتشر شده، وزن این خودرو هم زیر 1200 کیلوگرم خواهد بود. اما باز هم نمی توان به صورت دقیق به این شایعات استناد کرد. این اطلاعات کمی با سخنرانی قبلی رئیس کمپانی کونیگزگ، یعنی Christian von Koenigsegg تناقض دارد. او قبلا اعلام کرده بود که پیشرانه هایپرکار جدید، نسخه ای تقویت شده از موتور 5 لیتری 8 سیلندر تویین توربو آگرا RS است و بیش از 1360 اسب بخار قدرت تولید می کند. به احتمال زیاد این خودرو توان دست یابی به رکورد سرعت آگرا RS را هم خواهد داشت. اما کمپانی کونیگزگ به صورت رسمی اعلام کرده است که این خودرو در نمایشگاه ژنو 2019 معرفی خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تصادف میلیون دلاری! / کونیخ زگ میلیونر ایرانی تصادف کرد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی