پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس برقی

چرا 55 دستگاه اتوبوس برقی در محوطه پایانه اتوبوسرانی خاک می خورد؟

63 دستگاه اتوبوس برقی با هزینه ای بالا خریداری شده و نیروی انسانی برای استفاده از آن ها آموزش تخصصی دیده است. با این حال تنها 8 دستگاه از این اتوبوس ها فعال است و 55 دستگاه دیگر بدون اینکه مشکل و نقص فنی داشته باشند در پارکینگ اتوبوسرانی خاک می خورند. افشین‌ حبیب‌زاده عضو […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

63 دستگاه اتوبوس برقی با هزینه ای بالا خریداری شده و نیروی انسانی برای استفاده از آن ها آموزش تخصصی دیده است. با این حال تنها 8 دستگاه از این اتوبوس ها فعال است و 55 دستگاه دیگر بدون اینکه مشکل و نقص فنی داشته باشند در پارکینگ اتوبوسرانی خاک می خورند.

افشین‌ حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران درهشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود نسبت به فعالیت‌ 8 دستگاه‌ اتوبوس‌ برقی از میان‌ 63 دستگاه‌ به شهردار تهران تذکر داد.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه حمل و نقل عمومی یکی از مهمترین‌ دغدغه‌ها و اولویت‌های مدیریت شهری است، گفت: مدیریت و برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از امکانات شهرداری امری ضروری است‌.

وی با اشاره به بازدید‌ سرزده‌ همکاران خود از پایانه‌ اتوبوس‌های برقی گفت: در این بازدید‌ شاهد کمبود وسایل حمل و نقل عمومی و فرسوده‌ بودن ناوگان‌ اتوبوسرانی تهران از تعداد 63 دستگاه اتوبوس‌ برقی بودیم که تنها 8 دستگاه‌ آن فعال بود.

اتوبوس برقی

حبیب‌زاده با بیان اینکه 55 دستگاه اتوبوس علی‌ رغم نداشتن نقص فنی بیش از یک سال است که در محوطه پایانه اتوبوسرانی پارک شده‌اند، گفت: از آن‌ها هیچ استفاده‌ای نمی‌شود و دلیل آن فقدان ظرفیت‌ برق موجود عنوان می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به هزینه‌های صورت گرفته برای خرید اتوبوس‌های برقی، گفت: با توجه به اینکه جهت تهیه این نوع اتوبوس‌ها هزینه زیادی شده و تعداد بسیاری نیروی انسانی در جهت استفاده از آن‌ها آموزش‌های تخصصی‌ دیده‌اند، لازم است به این موضوع توجه شود و ظرفیت‌های لازم برای استفاده از این اتوبوس‌ها مورد توجه قرار گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

۲۰ درصد اتوبوس‌ ها در خطوط عادی به سیستم کولر مجهز هستند

تولید ۳ مدل اتوبوس به صفر رسید

ممنوعیت تردد خودروهای فاقد معاینه فنی از آبان ماه

70 درصد آلودگی تهران بدلیل تردد اتوبوس و کامیون های فرسوده است

فرسودگی ناوگان حمل و نقل مسافری هزینه های گزافی به اقتصاد تحمیل می کند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران: ۲۲۰ هزار مسافر در خط ٧ اتوبوس‌های تندرو بطور روزانه جابه جا می شوند

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی