پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

سایپا از ابتدای مرداد بیش از 55 هزار دستگاه خودرو تحویل داد

گروه خودروسازي سايپا بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته، تحويل خودرو به مشتريان را طبق روال انجام مي دهد. در همین راستا، از ابتدای مرداد ماه سال جاری بیش از 55 هزار دستگاه خودرو توسط سایپا به مشتریان تحویل شده است. علي رغم تعطيلات تابستاني هفته گذشته خودروسازان، تحويل خودرو به مشتريان همچنان توسط […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

گروه خودروسازي سايپا بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته، تحويل خودرو به مشتريان را طبق روال انجام مي دهد. در همین راستا، از ابتدای مرداد ماه سال جاری بیش از 55 هزار دستگاه خودرو توسط سایپا به مشتریان تحویل شده است.

علي رغم تعطيلات تابستاني هفته گذشته خودروسازان، تحويل خودرو به مشتريان همچنان توسط گروه خودروسازي سايپا ادامه يافت و اين روند متوقف نشده و كاركنان حوزه فروش گروه سايپا در اين ايام نيز خودروها را به مشتريان تحويل داده اند.

گروه خودروسازي سايپا برابر تعهدات خود در قراردادهاي فروش با مشتريان، خودروهاي توليدي را درچارچوب برنامه زمان بندي فروش به مشتريان تحويل مي دهد و برخلاف فضاسازي هاي رسانه اي طي روزهاي اخير، فرايند تحويل خودرو به مشتريان در گروه سايپا بر اساس جداول زمان بندي شده در جريان است.

بر اين اساس تعداد خودروهاي تحويلي به مشتريان در مردادماه سال جاري 47 هزار و 264 دستگاه و از ابتداي شهريورماه تاكنون 7 هزار و 416 دستگاه بوده است.

گفتني است اين تعداد خودرو بر اساس ثبت نام هاي قبلي و تعهدات ايجاد شده در ماه هاي گذشته تحويل مشتريان شده است.

احتمال پیش فروش خودروسازان در روزهای آتی، ترمز بازار خودرو را کشید + جدول قیمت خودرو (شهریور 97)

وقفه ای در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا وجود ندارد / قیمت های موجود در بازار واقعی نیستند

آیا این هفته، هفته کاهش قیمت خودرو در بازار خواهد بود؟

پراید به مرز 40 میلیون تومان رسید/ اختلاف قیمت شدید کارخانه تا بازار خودروهای داخلی!

قیمت پراید 22 میلیون است نه 40 میلیون!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی