پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب‌ام‌و سری ۷

سرمایه گذاری ب ام و در ترکیه

غول خودروسازی آلمان، ب ام و از تمایل خود برای سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه خبر داده است. در پی سه سفر به ترکیه، هیات نماینده شرکت ب ام و موافقت‌نامه‌هایی را با شرکت‌های مشاوره‌ای این کشور امضا کرده است تا بر اساس آن مطالعات توجیه اقتصادی سرمایه‌گذاری در تجهیزات تولیدی ترکیه انجام شود. ب ام […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۴

غول خودروسازی آلمان، ب ام و از تمایل خود برای سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه خبر داده است. در پی سه سفر به ترکیه، هیات نماینده شرکت ب ام و موافقت‌نامه‌هایی را با شرکت‌های مشاوره‌ای این کشور امضا کرده است تا بر اساس آن مطالعات توجیه اقتصادی سرمایه‌گذاری در تجهیزات تولیدی ترکیه انجام شود.

ب ام و در ابتدا می‌خواهد پس از راه‌اندازی کارخانه تولید، یک بخش لجستیک تست خودرو در ترکیه راه‌اندازی کند. نظر این شرکت هم بیشتر به استانی در ساحل دریای سیاه به نام ساکاریا معطوف است. در این منطقه شرکت ب ام و سرگرم مذاکرات جدی و فشرده‌ای است تا بتواند یک قطعه زمین به مساحت تقریبی 650.000 متر مربع را خریداری کند.

هم اکنون ترکیه قطعات خودروهای این شرکت را تولید می‌کند که ارزش سالانه آنها بالغ بر 250 میلیون یورو می‌شود. ب ام و قصد دارد این رقم را به 600 میلیون یورو افزایش دهد. ب ام و هم‌اکنون 30 مرکز تولید و مونتاژ در 14 کشور جهان را در اختیار دارد.

منبع: دنیای اقتصاد

برچسب‌ها : ب ام و

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی