پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک T6

جک و پیکاپ جهانی! / جک T6 در میان برترین پیکاپ های صادراتی چین

تا کنون بارها در مورد رشد کشور چین در صنعت خودرو و جایگاه چین در این صنعت مهم و جهانی گفته ایم. جک را می توان به عنوان یکی از موفق ترین و معتبرترین خودروسازان چینی برشمرد  که اتفقا در کشورمان هم کاملا شناخته شده است و در سگمنت های مختلف محصول دارد. البته تا […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۷

تا کنون بارها در مورد رشد کشور چین در صنعت خودرو و جایگاه چین در این صنعت مهم و جهانی گفته ایم. جک را می توان به عنوان یکی از موفق ترین و معتبرترین خودروسازان چینی برشمرد  که اتفقا در کشورمان هم کاملا شناخته شده است و در سگمنت های مختلف محصول دارد. البته تا به حال پیکاپ های جک در بازار ایران عرضه نشده اند. جک تا ماه جولای بیش از 2400 دستگاه پیکاپ T6 را به کشورهای دیگر صادر کرده. جک T6 با این میزان صادرات که نسبت به سال گذشته رشدی 50 درصدی را نشان می دهد، توانسته در میان پیکاپ های صادر شده از چین رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.

جک T6  پیکاپی چینی است که در 50 کشور جهان عرضه شده است. این در حالی است که امسال، سومین سال متوالی است که JAC T6 پیکاپ توانسته به رشد بیش از 50 درصد در بازارهای بین‌المللی دست پیدا کند. جک با ارائه خدمات بیشتر و هر چه بهتر شناساندن نیاز مشتریان مرکزی خود، می خواهد بازارهای قوی و قابل اعتماد خود را حفظ کند.

جک T6-کابین

علاقه مندان به خودرو می دانند که میان پیکاپ های و دیگر خودروهای تتجاری سبک (وانت ها) تفاوت های مهمی وجود دارد. شرکت خودروسازی جک برای شناساندن این تفاوت در سال 2018 کمپین تبلیغاتی جدیدی را با نام T6  آغاز کرده است. این نام از 6 کلمه که همه آن ها با حرف T شروع می شوند آمده است. این کمپین با هدف توسعه فروش T6  برنامه ریزی شده بود که به موفقیت هم رسید.

پیکاپ جک T6 با تکیه بر ویژگی هایی رقابتی مثل کیفیت بالا و عملکرد کم‌هزینه‌، توانسته گروه زیادی از علاقه‌مندان پیکاپ‌ها را در بازارهای بین‌المللی به خود جذب کند. 

جک S1، کوچک ترین شاسی بلند دنیا

مزیت های رقابتی جک J4 نسبت به هم کلاسانش در بازار ایران

فرزند مترقی جک در یک قدمی بازار/ بررسی فنی جک S7 در آستانه ورود به ایران

خودروسازی جک مسئول تامین خودروهای رسمی نشست سازمان همکاری شانگهای

جک S7 در رقابت های موتورکراس چین خوش درخشید/ شاسی بلند پرافتخار چینی به ایران می آید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی