پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید ویزر صنعت از ایران خودرو تبریز

رد شائبه احتکار توسط وزیر صنعت/ وجود تعدادی خودرو ناقص در پارکینگ خودروسازها به منزله احتکار نیست 

چند وقت پیش وجود تعدادی خودرو در پارکینگ ایران خودرو تبریز این شائبه را به وجود آورد که این شرکت محصولات اش را احتکار کرده است. اما با پیگیری و تحقیق ماجرا روشن شد. این چند هزار خودرو ناقص به دلیل کسری قطعه در انبار این شرکت خاک می خورند. در همین راستا وزیر صنعت ، […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

چند وقت پیش وجود تعدادی خودرو در پارکینگ ایران خودرو تبریز این شائبه را به وجود آورد که این شرکت محصولات اش را احتکار کرده است. اما با پیگیری و تحقیق ماجرا روشن شد. این چند هزار خودرو ناقص به دلیل کسری قطعه در انبار این شرکت خاک می خورند. در همین راستا وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بازدید از شرکت ایران خودرو تبریز گفت: تمامی خودروهایی که در پارکینگ این شرکت وجود دارد به فروش رسیده است و خودروهای پیش فروش شده باید در اسرع وقت، رفع نقص شده و به مالکین تحویل داده شود.

به گزارش ایکوپرس به نقل از روابط عمومی ایران خودرو تبریز، دکتر محمد شریعتمداری وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بازدید از این مجموعه ، عملکرد ایران خودرو تبریز را بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت : مطرح کردن بحث ظن به احتکار خودرو در این شرکت غیر کارشناسی و غیر حرفه ای است. در بحث خودروهای پرتیراژ هیچ مشکل خاصی وجود نداشته است و  وقفه در تحویل خودرو ها بیشتر به دلیل عدم تامین قطعات مربوط به موارد ایمنی و الکترونیکی خودرو ها بود که عمدتا وارداتی هستند . به زودی این قطعات تامین و تحویل و عرضه خودرو ها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با تسریع در روند قضایی و تامین قطعات مورد نیاز به زودی روزانه ۵۰۰ خودرو تولیدی این شرکت تحویل مشتریان عزیز شود.

شریعتمداری گفت: ایران خودرو تبریز از جمله  مراکز خودروساز مطرح در سطح کشور و استان آذربایجان شرقی است و از پتانسیل و ظرفیت های بسیار خوبی برای تولید خودروهای روز داخلی برخوردار است.

وی افزود : صنایع بزرگی همچون این مجموعه که زمینه  تولید ، اشتغال و کارآفرینی را فراهم ساخته و باعث رونق اقتصادی می شوند باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرد.

وزیر صنعت با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم جهت ایجاد سالن رنگ و بدنه در این شرکت وجود دارد ابراز امیدواری کرد: انشاالله با راه اندازی خط رنگ و بدنه شاهد شکوفایی صنعت خودرو شمال غرب کشور خواهیم بود.

بازدید ویزر صنعت از ایران خودرو تبریز

شریعتمداری تصریح کرد: با توجه به روند کاهش قیمت خودرو در بازار ، با عرضه این خودروها ، شاهد تثبیت قیمت ها در بازار خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تولید بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در  کشورکه بخش اعظم آن در ایران خودرو تولید می شود گفت : وجود تعداد معدودی خودرو ناقص در  پارکینگ خودروسازها به منزله احتکار نیست و نباید صنایع که زمینه ساز تولید و اشتغال و کارآفرینی هستند را مورد بی مهری قرار داد.

لیست قیمت محصولات ایران خودرو منتشر شد (شهریور 97)

بازدید از نمایندگی های ایران خودرو با هدف افزایش رضایت مشتریان

ایران خودرو هفته آینده 40 هزار خودرو پیش فروش می کند

چشم امید بازار خودرو به تکمیل و عرضه خودروهای ناقص!

خودروهای ناقص پس از تامین قطعات کسری تحویل می شوند

ایران خودرو فارس، 1500 دستگاه پژو پارس ناقص را تکمیل و روانه بازار می کند

تا پایان هفته جاری 20 هزار دستگاه خودرو ناقص کامل می شود

تعداد خودروهای ناقص در کف کارخانه ها به 70 هزار دستگاه رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی