پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و X3 X4 (2)

ب ام و X3 M و X4 M با پوششی مخصوص معرفی شدند

کمپانی ب ام و به تازگی در حاشیه مسابقه DTM در نوربرگ رینگ از دو مدل X3 M و X4 M رونمایی کرده است. این دو خودرو با پوششی مخصوص در دید عموم ظاهر شدند تا پیش زمینه ای برای معرفی نسخه تکمیل شده باشند. در قسمت جلویی ورودی های هوا بزرگ تر شده اند. […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی ب ام و به تازگی در حاشیه مسابقه DTM در نوربرگ رینگ از دو مدل X3 M و X4 M رونمایی کرده است. این دو خودرو با پوششی مخصوص در دید عموم ظاهر شدند تا پیش زمینه ای برای معرفی نسخه تکمیل شده باشند.

ب ام و X3 X4 (3)

در قسمت جلویی ورودی های هوا بزرگ تر شده اند. رینگ ها بزرگتر شده اند و برای سبک کاری از آلومینیوم ساخته شده اند. سیستم ترمز تقویت شده است و کلیپرهای آبی رنگ خود نمایی می کنند. طراحی سپر عقب هم تغییر پیدا کرده است و 4 خروجی اگزوز زیر سپر قرار گرفته اند. هم چنین در قسمت عقبی از یک اسپویلر منحصر به فرد هم استفاده شده است. مدل های جدید از موتور 6 سیلندر خطی توربو بهره می برند اما اطلاعات دقیقی از میزان قدرت موتور ها در دست نیست.

ب ام و X3 X4 (1)

این موتور از تکنولوژی M TwinPower بهره می برد و قابلیت دور زدن تا دور های بالا را دارند. این خودرو از سیستم 4 چرخ متحرک جدید ب ام و با نام M xDrive بهره می برد. از دیگر اپدیت های این دو مدل می توان به دیفرانسیل اسپرت M و شاسی نرم تر اشاره کرد. کمپانی ب ام و در مصاحبه های مختلف به شدت از فرمان پذیری و حس رانندگی این دو مدل تعریف و تمجید کرده است.

ب ام و X3 X4 (4)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ب ام و X2 M35i معرفی شد / قدرتمند ترین شاسی بلند 4 سیلندر ب ام و

ب ام و سری 8 کانورتیبل هنگام تست در بیابان دیده شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی