پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بلیت مترو

دولت یارانه ای برای بلیت مترو پرداخت نکرده است

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر با تأکید بر اینکه دولت یک ریال هم بابت یارانه بلیت مترو پرداخت نکرده است، گفت: فقط در یک مورد مصوبات دولت اجرایی شده آن هم خرید واگن بوده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ رئیس کمیسیون عمران شورای شهر با تأکید بر این موضوع که دولت یک […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر با تأکید بر اینکه دولت یک ریال هم بابت یارانه بلیت مترو پرداخت نکرده است، گفت: فقط در یک مورد مصوبات دولت اجرایی شده آن هم خرید واگن بوده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر با تأکید بر این موضوع که دولت یک ریال هم بابت یارانه بلیت مترو پرداخت نکرده است،‌گفت: تا کنون وعده‌ها عملی نشده است فقط یک مورد از مصوبات دولت اجرایی شده و آن هم خرید واگن است.

علیخانی ادامه داد: دو هزار واگن قرار است برای کلانشهرهایی که مترو دارند تخصیص یابد که سهم تهران 630 واگن است که قرارداد آن نهایی شده است.این‌ها مواردی است که شهردار به واسطه حضور در جلسات هیئت دولت پیگیری کرده است.

وی با بیان اینکه چیزی را تقدیم ما نمی‌کنند حتی اگر قانون باشد گفت: باید پیگیر باشیم تا بتوانیم مطالبات‌مان را دریافت کنیم که البته شورا هم در این زمینه کمک می‌کند.

افتتاح فاز یک خط 6 مترو تهران تا دو هفته آینده

افتتاح 10 کیلومتر از خط 6 مترو تا آبان ماه سال جاری

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه: خط 6 مترو شهریور امسال به بهره برداری می رسد

بلیت قطار حومه با کارت‌بلیت‌های مترو یکسان‌سازی می‌شود

افتتاح خط 7 مترو تهران با حضور شهردار و استاندار تهران

مترو پرند فعال سازی می شود / مروری بر روند پیشرفت مترو شهرهای حومه تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی