پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ايربگ زانويي

ایربگ‌ فورد از زانو محافظت مي کند

نوعي جديد از ایربگ‌ هاي زانويي سرنشینان جلويي ،براي فورد موستانگ در نظر گرفته شده است .اين ايربگ هاي جديد در داشبورد خودرو تعبيه شده است . در اين مدل نسبت به طراحي ايربگ هاي قديمي،فضاي بيشتري براي پاها و زانوها فراهم کرده است که به جاي استفاده از ايربگ هاي فابريک در داشبورد از […]

javankhodro
دوشنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۴

نوعي جديد از ایربگ‌ هاي زانويي سرنشینان جلويي ،براي فورد موستانگ در نظر گرفته شده است .اين ايربگ هاي جديد در داشبورد خودرو تعبيه شده است . در اين مدل نسبت به طراحي ايربگ هاي قديمي،فضاي بيشتري براي پاها و زانوها فراهم کرده است که به جاي استفاده از ايربگ هاي فابريک در داشبورد از يک ساختار پلاستيکي جدید بین سطوح داخلی و خارجی درب داشبورد استفاده ‌شده است.

اين ایربگ‌ هاي جديد تعبيه شده در داشبورد نزديک به 65 درصد سبک‌تر از ایربگ‌ های زانویی قدیمی هستند که ميزان قابل توجه اي از زانوها محافظت مي کنند.

 

 ايربگ زانويي

شان وست یکی از مدیران فورد در مورد این ایربگ‌های جدید گفت:

” این طرح یک روش و ایده‌ای جدید در طراحی ایربگ‌ هاست، بعد از طراحی این ایده، در طول یک سال و تولید صدها نمونه‌ی آزمایشی، این ایربگ‌ ها به تولید رسیدند. این طراحی واقعاً ارزش زمان و هزینه تولیدش را داشت چراکه با ترکیب کردن دو قسمت جدا به یک قسمت، فضای بیشتری را برای سرنشین‌های جلو مهیا می‌کند و وزن و اجزای به‌کاررفته در این قسمت را کاهش می‌دهد.”

او همچنین اضافه کرد” ایربگ‌ های داشبوردی جدید ما باوجود اینکه تازه در ابتدای مسیر خود قرار دارند دنیایی از امکانات را برای ایربگ‌ های پرسی پلاستیکی به ارمغان آورده‌اند.”

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی