پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Vuhl 05

خودروي اسپرت Vuhl 05 ، رقيب سرعتي سبک وزن !

ساخت خودرو اسپرت در کشور مکزيک به عنوان کشوري که در زمينه دانش فني جايگاه خاصي ندارد، کمي عجيب به نظر مي رسد و حالا به نظر مي رسد با تولید Vuhl 05 اتفاق تازه ای در بخش اسپرت صنعت خودروسازی جهان روی داده است. بدنه Vuhl 05  ، در کانادا و بریتانیا تولید شده […]

javankhodro
دوشنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۴

ساخت خودرو اسپرت در کشور مکزيک به عنوان کشوري که در زمينه دانش فني جايگاه خاصي ندارد، کمي عجيب به نظر مي رسد و حالا به نظر مي رسد با تولید Vuhl 05 اتفاق تازه ای در بخش اسپرت صنعت خودروسازی جهان روی داده است.

بدنه Vuhl 05  ، در کانادا و بریتانیا تولید شده اما فرآیند مونتاژ آن در مکزیک صورت می گیرد.از ويژگي هاي مهم اين خودرو استفاده از فیبر کربنی و شاسی آلومینیومی است.این خودرو به موتور قدرتمند توربوشارژ 285 اسب بخاری شرکت فورد مجهز است.

Vuhl 05

نکته بسيار جالب در مورد وزن اين خودرو مي باشد که تنها ،695 کیلوگرم وزن دارد. همین سبک وزن بودن ، باعث شده تا خودرو صفر تا 100 را تنها در 3.5 ثانیه طی کند. این رکورد در دنیای خودروهای اسپرت سرعتی ،رقمی امیدوارکننده به نظر می رسد.

ساختار آیرودینامیک خودرو در جایی که خبری از سقف نیست تداعی کننده حس سرعت و «افسارگیختگی» است. قرار است این خودرو در پیست سرعت به آزمایش گذاشته شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی