پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آسانسور زیر زمینی

استفاده از آسانسور های زیر زمینی، ایده جدید برای کاهش ترافیک جاده ها

کمپانی Boring Company که متعلق به الان ماسک رئیس کمپانی تسلا است، با انتشار یک پروپوزال جدید به فکر ساخت آسانسور و تونل های زیر زمینی افتاده است. در اولین طرح آزمایشی این سیستم، تونلی از زیر یک گاراژ مسکونی در کالیفرنیا ساخته خواهد شد و تا مرکز کمپانی Space x ادامه پیدا می کند. […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی Boring Company که متعلق به الان ماسک رئیس کمپانی تسلا است، با انتشار یک پروپوزال جدید به فکر ساخت آسانسور و تونل های زیر زمینی افتاده است. در اولین طرح آزمایشی این سیستم، تونلی از زیر یک گاراژ مسکونی در کالیفرنیا ساخته خواهد شد و تا مرکز کمپانی Space x ادامه پیدا می کند.

در این سیستم خودرو بوسیله یک آسانسور به پایین می رود و از طریق اسکیت الکتریکی، تا مرکز کمپانی جابجا می شود. هدف الان ماسک از این برنامه، ساختن چند تونل و مرتبط کردن آنها با یکدیگر است. بدین ترتیب ترافیک شهری هم کاهش خواهد یافت. با راه اندازی و پیشرفت این سیستم، آسانسورهای مختلف در سطح شهر و حتی در گاراژ های شخصی راه اندازی می شوند تا بتوانند به تونل های زیر زمینی دسترسی داشته باشند. این اولین باری نیست که شرکت Boring Company از این دست پیشنهاد های جالب می دهد. قبل از این هم پیشنهاد سیستم هایپر لوپ توسط این کمپانی داده شده بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

گام بلند ولوو در تغییر سیستم حمل و نقل جاده ای / کامیون بدون سرنشین Vera

مرسدس بنز EQC معرفی شد / اولین شاسی بلند الکتریکی مرسدس

ایده جذاب کمپانی فورد / استفاده از ملخ های هوشمند در خط تولید

برچسب‌ها :

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی