پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری آریزو 6

آزمون محصول جدید چری در گرمای اهواز/ تست درایو چری آریزو 6 در شرایط مختلف آب و هوایی

خبرها حکایت از ورود یک عضو جدید به بازار سدان های متوسط کشور دارد. چری آریزو 6 خودرو مورد بحث است که اخیرا در چین نیز عرضه شده و توجه بسیاری از کارشناسان را به ویژگی های خود جلب کرده است. چری آریزو 6 ست های پیش از عرضه را در جاده های ایران می […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

خبرها حکایت از ورود یک عضو جدید به بازار سدان های متوسط کشور دارد. چری آریزو 6 خودرو مورد بحث است که اخیرا در چین نیز عرضه شده و توجه بسیاری از کارشناسان را به ویژگی های خود جلب کرده است.

چری آریزو 6 ست های پیش از عرضه را در جاده های ایران می گذراند. واحد مهندسی و تحقیق توسعه شرکت مدیران خودرو که متشکل از مهندسان مجرب ایرانی و چینی است، تست این خودرو را در شرایط مختلف آب و هوایی کشور همچون سایر محصولات چری آغاز نموده است.

نخستین مقصد استان جنوبی و گرم سیر کشور و شهر اهواز انتخاب شده تا در سخت ترین شرایط آب و هوایی، این فرزند جوان اما توانمند چری مورد آزمایش قرار گیرد.
به منظور مطابقت خودروهای جدید با شرایط آب و هوایی یک کشور، این خودروها در شرایط مختلف آب و هوایی به چالش کشیده می شوند تا عملکرد موتور و گیربکس خودرو سنجیده شود.

چری آریزو 6

چری آریزو 6 از پیشرانه ای مشترک با چری تیگو7 برخوردار است. پیشرانه توربوشارژی که امتحان خود را در بازار ایران پس داده و مورد توجه قرار گرفته است. همچنین تفاوت آریزو 6 نسبت به تیگو 7، جفت شدن این پیشرانه با نسل جدید گیرباکس 9 سرعته CVT است که می تواند این سدان چینی را ظرف 9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر برساند.

مدیران خودرو در مراحل عرضه این سدان لوکس، همچون چری تیگو 7 حساسیت ویژه ای به خرج داده و در همین راستا تست های مختلفی بر روی آریزو 6 در شرایط آب و هوایی مختلف کشور انجام می دهد تا در نهایت این خودرو کارایی بالا و مطابقت قابل قبولی با شرایط ایران داشته باشد.

زنگ خطر چری آریزو ۶ برای رقبای مدعی

تست چری آریزو6 با چهره ای مخفی در ایران

آریزو6 مثالی از زبان جدید طراحی چری/ نقد طراحی چری آریزو6 پیش از عرضه در بازار ایران

مقایسه چری تیگو7 و زوتی کوپا توربو / پرچمداران چینی در بازار ایران

روند رو به رشد توسعه سبد محصولات، رمز موفقیت مدیران خودرو

مدیران خودرو موفق در تامین قطعات یدکی و قطعات مورد نیاز خطوط تولید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی