پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه 911 توربو کانورتیبل (6)

نسل جدید پورشه 911 توربو کانورتیبل شکار شد!

با وجود اینکه عکس ها و اسپای شات های زیادی از نسل جدید پورشه 911 منتشر شده است، اما تاکنون عکسی از نمونه 911 توربو کانورتیبل ندیده بودیم. اما به تازگی عکس هایی از 911 توربو کانورتیبل منتشر شده است که توجه هر بیننده ای را جذب می کند. طبق سنت معمول کمپانی پورشه، این […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

با وجود اینکه عکس ها و اسپای شات های زیادی از نسل جدید پورشه 911 منتشر شده است، اما تاکنون عکسی از نمونه 911 توربو کانورتیبل ندیده بودیم. اما به تازگی عکس هایی از 911 توربو کانورتیبل منتشر شده است که توجه هر بیننده ای را جذب می کند.

پورشه 911 توربو کانورتیبل (5)

طبق سنت معمول کمپانی پورشه، این خودرو به رنگ تیره در آمده است تا جزئیات بدنه به راحتی قابل دیدن نباشد. هم چنین در قسمت جلویی، کمپانی پورشه قسمت هایی از سپر این خودرو را پوشانده است. اگر کمی با دقت به 911 توربو کانورتیبل نگاهی بیاندازیم، متوجه متفاوت بودن رینگ های عقب و جلو با یکدیگر خواهیم شد.

پورشه 911 توربو کانورتیبل (8)

این موضوع نشان می دهد که کمپانی پورشه مشغول تست کردن رینگ های مختلف است تا بهترین و سبک ترین گزینه را انتخاب کند. نسبت به نمونه معمولی 911، گلگیرهای عقب کمی پهن تر شده اند و چند ورودی هوا هم بر روی آن قرار گرفته است. همانند 911 توربو کوپه، در قسمت پشتی از یک اسپویلر ثابت استفاده شده است. میزان قدرت و گشتاور 911 توربو جدید هنوز یک راز بزرگ است.

پورشه 911 توربو کانورتیبل (4)

اما نسل فعلی این خودرو 572 اسب بخار قدرت تولید می کند در حالی که در مدل Exclusive این قدرت به 598 اسب بخار می رسد. این طور به نظر می رسد که مدل جدید 911 توربو بیش از 600 اسب بخار قدرت داشته باشد. نمونه 911 کررا جدید تاکنون چندین بار در مکان های مختلف دیده شده است. می توان انتطار داشت که پورشه در نمایشگاه پاریس از نمونه 911 کررا رونمایی کند. اما برای رونمایی مدل توربو باید تا سال 2019 صبر کرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

سنت شکنی پورشه برای نسل جدید 911 GT3 / GT3 توربو خواهد شد

پورشه 911 Project Gold معرفی شد/ تولدی دوباره برای یک اسطوره

تمامی چیزهایی که از نسل جدید پورشه 911 تاکنون می دانیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی