پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز A35 (3)

هاچ بک تند و تیز مرسدس / مرسدس بنز A35 AMG معرفی شد

کمپانی مرسدس بنز که سال بسیار پر کاری را پشت سر می گذارد، اکنون فرزند جدیدی به سبد محصولات خود اضافه کرده تا به سگمنت خودروهای هاچ بک اسپرت پا بگذارد. پس از انتشار چندین تیزر مختلف از این خودرو، اکنون چهره مرسدس بنز A35 کاملا آشکار شده است. این خودرو نمونه ای متعادل تر […]

ارشیا
شنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی مرسدس بنز که سال بسیار پر کاری را پشت سر می گذارد، اکنون فرزند جدیدی به سبد محصولات خود اضافه کرده تا به سگمنت خودروهای هاچ بک اسپرت پا بگذارد. پس از انتشار چندین تیزر مختلف از این خودرو، اکنون چهره مرسدس بنز A35 کاملا آشکار شده است.

مرسدس بنز A35 (5)

این خودرو نمونه ای متعادل تر نسبت به مدل های A45 و A45 S است. کمپانی مرسدس بنز برای این مدل از موتور 2 لیتری توربوشارژ جدید با 302 اسب بخار قدرت در دور 5800 و 400 نیوتن متر گشتاور از دور 3000 استفاده کرده است. قدرت موتور از طریق گیرباکس 7 سرعته دو کلاچه منتقل می شود و در آخر به هر دو اکسل و سیستم تنظیم شونده 4Matic منتقل می شود. به گفته کمپانی مرسدس بنز، شتاب 0 تا 100 این خودرو در 4.7 ثانیه پر می شود.

مرسدس بنز A35 (10)

سرعت نهایی این خودرو هم بیش از 250 کیلومتر بر ساعت خواهد بود که به صورت الکترونیکی محدود شده است. دیسک های ترمز 350 میلی متری در جلو و 330 میلی متری در عقب قرار گرفته اند. حالت رانندگی جدید با نام Slippery هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است که برای جاده های لغزنده در نظر گرفته شده است. مرسدس بنز AMG A35 به صورت رسمی در نمایشگاه پاریس اتوشو در تاریخ 2 اوکتبر معرفی خواهد شد.

مرسدس بنز A35 (2)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مرسدس بنز GT 43 معرفی شد / فرزند جدید خانواده AMG

هیولای 1000 اسبی مرسدس / مرسدس بنز S63 تیونینگ Posaidon

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی