پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میز لامبورگینی اونتادور (2)

میز تحریر لامبورگینی با قیمتی بیشتر از مزدا میاتا جدید!

شاید برای هر ماشین بازی داشتن ماکت خودرو مورد علاقه شان یا کلاهی با آرم کمپانی محبوب شان امری عادی به نظر برسد. اما همه چیز از آنجایی عجیب و غریب می شود که صحبت از یک میز تحریر به شکل لامبورگینی اونتادور در میان بیاید. این میز تحریر به صورت خارق العاده ای واقعی […]

ارشیا
شنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

شاید برای هر ماشین بازی داشتن ماکت خودرو مورد علاقه شان یا کلاهی با آرم کمپانی محبوب شان امری عادی به نظر برسد. اما همه چیز از آنجایی عجیب و غریب می شود که صحبت از یک میز تحریر به شکل لامبورگینی اونتادور در میان بیاید. این میز تحریر به صورت خارق العاده ای واقعی به نظر می رسد و هم چنین به صورت خارق العاده ای هم گران است!.

میز لامبورگینی اونتادور (1)

کار ساخت این میز بر عهده کمپانی Design Epicentrum است. شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که آیا این میز بدنه واقعی خودرو است؟ در پاسخ باید بگوییم خیر. تیم طراحی این کمپانی با استفاده از فایبر گلس توانسته این میز را به شکل لامبورگینی اونتادور در بیاورد که بسیار هم موفق بوده است. همانند لامبورگینی اونتادور که سوپر اسپرت گرانی محسوب می شود، میز طراحی شده به شکل این خودرو هم قیمت بالایی دارد.

میز لامبورگینی اونتادور (4)

این میز 35,150 دلار قیمت دارد که با یک حساب سر انگشتی در می یابیم که قیمت این میز از یک مزدا میاتا MX-5 جدید هم بیشتر است. تنها 44 نمونه از این میز ساخته خواهد شد و بیش از 200 انتخاب رنگ مختلف برای این میز در نظر گرفته شده است.

میز لامبورگینی اونتادور (3)

هم چنین آپشن های چراغ های LED در بالا و پایین و شیشه هم برای این میز در نظر گرفته شده است. تنها با 44 نمونه تولید شده، این میز از لامبورگینی اونتادور SVJ جدید هم گران تر خواهد بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

هتل متصل / راه حلی جدید برای سفرهای خارج شهر

کتاب تاریخچه فراری با قیمتی بیشتر از تویوتا کمری!

اسپیکر های جدید پیرلی به شکل لاستیک های فرمول یک

اکسسوری های هیجان‌انگیز برای خودروی شما چه هستند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی