پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میراژ

میتسوبیشی ، مدل ۲۰۱۶ میراژ را حذف کرد

زمانیکه در یک کمپانی خودرو ساز یکی از مدل هایش در خط تولید یک سال حضور نداشته باشد، معمولاً به معنای کنار گذاشتن آن است.به عنوان مثال، اخیراً در برنامه‌های خط تولید نیسان برای مدل‌های سال ۲۰۱۶ مشخص شد که تولید اکسترا شاسی‌بلند پس از مدل ۲۰۱۵ دیگر ادامه نخواهد یافت. به همین ترتیب، کاری […]

javankhodro
سه شنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۴

زمانیکه در یک کمپانی خودرو ساز یکی از مدل هایش در خط تولید یک سال حضور نداشته باشد، معمولاً به معنای کنار گذاشتن آن است.به عنوان مثال، اخیراً در برنامه‌های خط تولید نیسان برای مدل‌های سال ۲۰۱۶ مشخص شد که تولید اکسترا شاسی‌بلند پس از مدل ۲۰۱۵ دیگر ادامه نخواهد یافت. به همین ترتیب، کاری که تویوتا در مورد Fj کروزر انجام داد را می‌توان مثال زد. اما با این حال،چنین چیزی برای میتسوبیشی صدق نمی‌کند. میتسوبیشی در برنامه‌های مدل‌های سال ۲۰۱۶ خود، میراژ ساب‌کامپکت را حذف کرده، ولی به شکلی عجیب، تولید این خودروی کوچک را کاملاً متوقف نکرده است.

میراژ

میتسوبیشی در بهار آینده یک مدل زودرس از میراژ ۲۰۱۷ معرفی خواهد کرد که بروزرسانی هایی در زمینه پیشرانه و شاسی به همراه خواهد داشت. در همین حال، به نظر می‌رسد که مدل‌های ۲۰۱۵ میراژ موجود در نمایندگی‌ها به قدری باشند که بتوانند فروش میتسوبیشی را در فاصله ماه‌های گذار به مدل ۲۰۱۷ تأمین کنند. همزمان با ارائه مدل بروز شده میراژ هاچ‌ بک ۲۰۱۷ در امریکا، یک نسخه چهار در سدان از میراژ نیز معرفی خواهد شد. میراژ سدان، مدلی است که در جاهای دیگر دنیا به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود که با ورود خود به بازار امریکا، آمار فروش کلی میراژ را در این بازار افزایش دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی