پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد ماستنگ (1)

فورد ماستنگ منحصر به فرد به نفع خیریه به فروش خواهد رسید

انجام دادن کار خیر و کمک کردن به خیریه ها یکی از پسندیده ترین کارهاییست که یک فرد می تواند انجام دهد. مخصوصا اگر این کار خیر به خودرو مرتبط باشد و جالب تر اینکه پای یک فورد ماستنگ منحصر به فرد در میان باشد. به تازگی یک نمونه فورد ماستنگ با طراحی مخصوص بدنه […]

ارشیا
دوشنبه - ۲ مهر ۱۳۹۷

انجام دادن کار خیر و کمک کردن به خیریه ها یکی از پسندیده ترین کارهاییست که یک فرد می تواند انجام دهد. مخصوصا اگر این کار خیر به خودرو مرتبط باشد و جالب تر اینکه پای یک فورد ماستنگ منحصر به فرد در میان باشد. به تازگی یک نمونه فورد ماستنگ با طراحی مخصوص بدنه برای فروش در حراجی برت جکسون حاضر شده است.

فورد ماستنگ (2)

این خودرو با رنگ بندی مخصوص تیم هاکی لاس وگاس با نام کامل the Las Vegas Golden Knights رنگ آمیزی شده است. اما این تنها وجه تمایز این خودرو با دیگر نمونه های ماستنگ نیست. کیت بدنه، تغییرات در کابین خودرو و تقویت موتور از دیگر نکات قابل توجه این خودرو است. زیر بندی خودرو تقویت شده  و اکنون از فنرهای کاستوم برند Eibach استفاده شده است.

فورد ماستنگ 5

به لطف بهره مندی از سوپرشارژ بزرگتر، اکنون این خودرو 775 اسب بخار قدرت تولید می کند. انتقال قدرت هم به وسیله گیرباکس 10 سرعته اتوماتیک انجام می گیرد. کیت بدنه شامل اسپلیتر فیبر کربنی ، اسپویلر و دیفیوزر فیبر کربنی در عقب و جلوپنجره کاستوم شده می شود.

فورد ماستنگ (4)

علاوه بر این رینگ های HRE طلایی رنگ همراه با لاستیک های میشلن 4S در زیر خودرو خودنمایی می کنند. این خودرو در تاریخ 29 سپتامبر در حراجی به نمایش در می آید و تمام سود حاصل از فروش به انجمن اوتیسم اهدا می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

جگوار افسانه ای به فروش می رسد / XJR-11 مسابقه ای

ارزان ترین خودروی طراحی شده توسط زاگاتو / Zele electric microcar

دوزنبرگ SSJ به عنوان با ارزش ترین خودرو آمریکایی در جهان شناخته شد

فراری 250 GTO بار دیگر رکورد حراجی را شکست!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی