پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برندینگ سوخت

دولت گلوگاه های قاچاق سوخت را ببندد / لزوم تولید خودرو با مصرف سوخت کمتر

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که چرا کالاها همانند بنزین به صورت داخلی و خارجی قاچاق می شوند، گفت: دولت باید به جای سهمیه بندی سوخت مانع قاچاق سوخت شود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ کوروش کرم پور عضو کیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۷

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که چرا کالاها همانند بنزین به صورت داخلی و خارجی قاچاق می شوند، گفت: دولت باید به جای سهمیه بندی سوخت مانع قاچاق سوخت شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

کوروش کرم پور عضو کیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر احتمال سهمیه بندی بنزین، گفت: ممکن است در حوزه انرژی و سوخت محدودیت هایی در کشور ایجاد شود، اما تمام تلاش مسئولان این است که اداره امور کشور حالت طبیعی همانند دوران گذشته را داشته باشد.

این نماینده  مجلس شورای اسلامی، با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا کالاها همانند بنزین به صورت داخلی و خارجی قاچاق می شوند، اظهار داشت: اگر دستگاه های ذیربط همت کنند به راحتی می توانند مانع قاچاق کالا به خارج از کشور و از داخل کشور به خارج شوند.

وی با بیان اینکه دولت باید به جای سهمیه بندی سوخت مانع قاچاق سوخت شود، افزود: در حال حاضر تا حدودی مصرف بنزین افزایش یافته اما مسئولان مربوطه نیاز مردم به مصرف بنزین را تامین کرده اند.

کرم پور با بیان اینکه راهکارها برای کنترل مصرف سوخت به ویژه بنزین باید همزمان با یکدیگر انجام شود، ادامه داد: باید از سویی جلوی قاچاق سوخت گرفته شود و از سوی دیگر مدیریت مصرف در کشور انجام شود که در این صورت با تولیدات کنونی بنزین هر میزان خودرو که تولید شود میزان تولیدات پاسخگو است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید خودروهایی براساس تکنولوژی روز در کشور ایجاد شود که میزان مصرف سوخت کمتری داشته باشند.

سهمیه بندی بنزین نیازمند مصوبه مجلس/ روزانه 40 میلیون لیتر بنزین قاچاق می شود

معمای قاچاق سوخت / میلیون ها لیتربنزینی که روزانه قاچاق می شود!

روزانه 20 میلیون لیتر بنزین از کشور قاچاق می شود

عرضه مجدد بنزین سوپر از مهرماه

مخالفت مجلس با افزایش و دو نرخی شدن قیمت بنزین

تولید بنزین سوپر از پایان شهریور به روال قبل باز می گردد

رابطه مستقیم افزایش قیمت بنزین و کاهش تلفات جاده ای

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی