پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رانندگان کامیون

واردات 500 حلقه لاستیک /تخصیص ارز دولتی برای تامین 15 قلم قطعات یدکی پرمصرف کامیون ها

طبق توافق کمیته حمل ونقل کمیسیون عمران و مسئولان وزارت صنعت برای رفع مشکلات کامیون دارن مقرر شد ثبت سفارش  500 حلقه لاستیک انجام شود و برای تامین قطعات مورد نیاز ارز دولتی تخصیص یابد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ شادمهر کاظم زاده  در تشریح نشست امروز کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۷

طبق توافق کمیته حمل ونقل کمیسیون عمران و مسئولان وزارت صنعت برای رفع مشکلات کامیون دارن مقرر شد ثبت سفارش  500 حلقه لاستیک انجام شود و برای تامین قطعات مورد نیاز ارز دولتی تخصیص یابد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

شادمهر کاظم زاده  در تشریح نشست امروز کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، گفت: نشست امروز با هدف بررسی مشکلات کامیون داران با حضور معاون صنعت و بازرگانی وزارت صنعت، مسئولان نیروی انتظامی، سازمان راهداری، انجمن کامیون داران، تعزیرات حکومتی، شرکت ملی پخش و پالایش نفت و سازمان حمایت از مصرف کننده برگزار شد.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز نماینده کامیون داران توضیحاتی را درباره مشکلات این صنف ارائه کردند، آن ها معتقد بودند که دستگاه‌های متولی به وعده ها و قول های خود به هیچ وجه عمل نکرده اند، در نهایت کامیون داران در میان چندین درخواست خود، دو مطالبه مهم و اساسی دارند.

وی ادامه داد: کامیون‌داران خواستار تأمین لاستیک و 15 قلم قطعات یدکی پرمصرف کامیون هستند، از این رو اگر این مقوله برای آن ها محقق شود، بخش اعظمی از مشکلاتشان حل خواهد شد.

کاظم زاده تصریح کرد: در نشست امروز مقرر شد که وزارت صنعت، معدن و تجارت در گام نخست نسبت به ثبت سفارش و خرید 500 هزار حلقه لاستیک اقدام کرده و بانک مرکزی نیز ارز مورد نظر را برای خرید این تجهیزات اقدام کند.

وی گفت: همچنین مقرر شد که وزرات صمت و بانک مرکزی هرچه سریع تر نسبت تخصیص ارز دولتی برای واردات و تأمین 15 قلم قطعات یدکی پرمصرف کامیون ها اقدام کند، از این رو امیدوارم دولت با هماهنگی مجلس در جهت تحقق وعده ها و اجرای برنامه های مذکور اقدام کند.

منبع: خانه ملت

اگر شرایط تغییر نکند کامیون های ایرانی زمین گیر می شوند / تلاش سازمان راهداری برای رفع مشکل کامیون داران

ارز دولتی برای تامین اقلام ضروری کامیون داران اختصاص می یابد

بررسی تامین ارز قطعات پرمصرف کامیون داران در کمیسیون عمران مجلس

190 هزار حلقه لاستیک میان کامیون داران توزیع می شود

تشریح آخرین اقدامات انجام شده درخصوص مطالبات رانندگان و کامیون‌ داران

لاستیک کامیون 800 هزار تومان ارزان شد / عرضه حواله لاستیک به نرخ دولتی در پایانه های بار

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی