پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مازراتی گیبلی (4)

گیبلی سیاه پوش، محصول جدید مازراتی

کمپانی مازراتی که همیشه به طراحی های خاص و جذاب معروف بوده است، این بار یک نمونه خاص از گیبلی را معرفی کرده است. این نمونه که Ribelle edition نام دارد، اکنون کاملا سیاه پوش شده تا جذبه دو چندانی داشته باشد. کلمه Ribelle در زبان ایتالیایی به معنای سرکش است. کمپانی مازراتی تنها 200 […]

ارشیا
پنجشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۷

کمپانی مازراتی که همیشه به طراحی های خاص و جذاب معروف بوده است، این بار یک نمونه خاص از گیبلی را معرفی کرده است. این نمونه که Ribelle edition نام دارد، اکنون کاملا سیاه پوش شده تا جذبه دو چندانی داشته باشد.

کلمه Ribelle در زبان ایتالیایی به معنای سرکش است. کمپانی مازراتی تنها 200 نمونه از گیبلی سرکش را خواهد ساخت. علاوه بر رنگ مشکی بدنه، در رینگ های 19 اینچی رگه هایی از رنگ قرمز دیده می شود و کلیپرهای ترمز هم قرمز رنگ هستند. به دنبال آن، در طراحی کابین خودرو هم از رنگ های قرمز و مشکی استفاده شده است که هارمونی جذابی را بوجود می آورد.

مازراتی گیبلی (2)

هم چنین خریداران قادرند به عنوان آپشن اضافی، تجهیزاتی چون چراغ های LED سازگار، شیشه های لمینیت عایق در برابر صدای محیط، سیستم صوتی Harman Kardon با کیفیت بالا و هم چنین سانروف برای لذت بردن از هوای بیرون را هم سفارش دهند. نمونه Ribelle edition با تمامی موتورهای در نظر گرفته شده برای گیبلی قابل سفارش است.

مازراتی گیبلی (1)

این موتورها شامل 3 لیتری تویین توربو 6 سیلندر با 345 اسب بخار یا 424 اسب بخار می شود. علاوه بر این موتور 271 اسبی دیزلی تویین توربو هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است. در تمامی مدل ها وظیفه انتقال قدرت بر عهده گیرباکس 8 سرعته اتوماتیک خواهد بود و خریداران قادرند مدل های دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل را سفارش دهند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

آلفارومئو 4C تیونینگ شده, دست پرورده تیونر Pogea Racing

مازراتی لوانته GTS / شاسی بلند 550 اسب بخاری

حضور مازراتی کمیاب در حراجی RM

لامبورگینی اونتادور S / پرچم دار جدید لامبو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی