پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هنسی Goliath (1)

دیوانگی ضربدر 6 / هیولای 6×6 هنسی با نام Goliath

کمپانی هنسی که با نمونه هایی همچون ونوم و F5 شناخته می شود، این بار به سراغ خودرویی متفاوت رفته. وانت 6X6 جدید که بر پایه شورولت سیلورادو ساخته شده و اکنون به لطف بهره مندی از 6 چرخ، به یک هیولای ترسناک تبدیل شده است. نام این وانت Goliath است. در زبان انگلیسی Goliath […]

ارشیا
پنجشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۷

کمپانی هنسی که با نمونه هایی همچون ونوم و F5 شناخته می شود، این بار به سراغ خودرویی متفاوت رفته. وانت 6X6 جدید که بر پایه شورولت سیلورادو ساخته شده و اکنون به لطف بهره مندی از 6 چرخ، به یک هیولای ترسناک تبدیل شده است.

هنسی Goliath (2)

نام این وانت Goliath است. در زبان انگلیسی Goliath به معنی یک شخص و یا ارگان بسیار قدرتمند است. اسمی که واقعا مستحق وانت جدید هنسی هم هست. همانطور که می بینید اولین چیزی که جلب توجه می کند، اضافه کردن یک اکسل جدید است که تعداد چرخ ها را اکنون به 6 می رساند. اما Goliath هم همانند سایر محصولات هنسی، یک افزایش قدرت خارق العاده را تجربه کرده است. اکنون به لطف بهره مندی از موتور HPE700، که 6.2 لیتر حجم دارد و سوپرشارژ است، این وانت 705 اسب بخار قدرت و 915 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این در حالیست که وانت سیلورادو فابریک از موتور 4 سیلندر توربو و 6 سیلندر بهره می برد. با اینکه وزن این خودرو بسیار بیشتر از سوپر اسپرت های ساخته شده توسط هنسی است، اما به گفته این کمپانی Goliath قادر خواهد بود در زمان 4.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

هنسی Goliath (3)

این یعنی شتاب 0 تا 100 این وانت 6×6 با یک آئودی S4 برابری می کند!. کمپانی هنسی وزن دقیق این وانت غول پیکر را اعلام نکرده است. اما با توجه به تغییرات در بار عقب و هم چنین محورها و رول بار، وزن این خودرو افزایش چشمگیری داشته. لاستیک های 37 اینچی BF-Goodrich هم از سایر نکات جالب توجه در این خودرو است. نکته جالب اینجاست که کمپانی هنسی برای این وانت غول پیکر یک گارانتی 36 هزار مایلی به مدت 3 سال در نظر گرفته است.

هنسی Goliath (4)

هم چنین آپشن موتور 808 اسب بخاری همراه با کلیپرهای ترمز برمبو هم قابل سفارش است اما دیگر شامل گارانتی نخواهد بود. کمپانی هنسی از این وانت غول پیکر تنها 24 نمونه خواهد ساخت که هر کدام 375 هزار دلار قیمت خواهند داشت. بله درست خواندید،375 هزار دلار!.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

وانت شورولت سیلورادو به عنوان جا دار ترین وانت دنیا معرفی شد

پیشرانه هنسی ونوم F5، فراتر از انتظار

اسب رام نشدنی هنسی/ ماستنگ GT با 808 اسب بخار قدرت!

رپتور نسل جدید با موتور 8 سیلندر / دست پرورده تیونر تگزاسی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی