پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آغاز طرح ویژه بازدید پاییزی تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو

شرکت داتیس‌خودرو نماینده انحصاری هایکو اسپورتیو آلمان در ایران و ارائه دهنده خدمات پس از فروش ولوو در بالاترین سطح کیفی می باشد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ داتیس خودرو با فرارسیدن فصل پاییز، طرح ویژه بازدید خود را آغاز نموده است. در این طرح که شامل خودروهای ولوو، هیبریدی و همچنین خودروهای […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۷

شرکت داتیس‌خودرو نماینده انحصاری هایکو اسپورتیو آلمان در ایران و ارائه دهنده خدمات پس از فروش ولوو در بالاترین سطح کیفی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

داتیس خودرو با فرارسیدن فصل پاییز، طرح ویژه بازدید خود را آغاز نموده است. در این طرح که شامل خودروهای ولوو، هیبریدی و همچنین خودروهای اروپایی و آسیایی می شود، انواع بازدیدهای فنی از جمله عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات، بروزرسانی سیستم های کامپیوتری خودرو ها و خدمات شست و شو با مواد نانو با مناسب ترین قیمت ارائه می گردد. علاوه بر این، خدمات VIP نیز به مشتریان ویژه و دارندگان خودروهای ولوو ارائه می گردد. در طرح ویژه بازدید پاییزی پس از بررسی خطاهای احتمالی با دستگاه عیب یاب آنلاین، بازدیدهای ویژه توسط تکنسین های مجرب تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو انجام می شود.

تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو در فضایی به وسعت 3 هزار متر مربع و دارای دو سالن مجهز به دستگاه های معاینه و تعمیر تخصصی، خدمات پیشرفته صافکاری و نقاشی لابراتوار تخصصی رنگ گلازوریت، با دارا¬¬ بودن بالاترین استاندارد جهانی و همچنین دستگاه های پیشرفته جوش نقطه زن و جوش CO2، خدمات در بالاترین سطح کیفی به مشتریان را ارائه می دهد.
داتیس خودرو دارنده اولین و مجهزترین تعمیرگاه خودروهای هیبریدی در کشور است.

در این طرح پاییزی که تا پایان آذرماه ادامه دارد، دارندگان خودروهای سواری خارجی از جمله ولوو و هیبریدی می توانند با تماس با شماره های 1852 و ۰۲۱-۷۵۳۰۶ ضمن تعیین وقت قبلی برای انجام بازدیدهای فنی و سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات به تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو واقع در شرق تهران مراجعه کنند. زمان مراجعه در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8 الی17:30 و در روزهای پنج شنبه از ساعت 8 الی 13 می باشد.

وزارت صنعت اعلام کرد: داتیس خودرو نماینده انحصاری و رسمی هایکو آلمان در ایران است

عیب یابی رایگان خودروهای سواری ولوو توسط داتیس خودرو

وزارت صمت داتیس خودرو را به عنوان نمایندگی انحصاری هایکو تایید کرد

تکمیل فرایند کلینیک تخصصی داتیس خودرو / خدمات صفر تا صد محصولات ولوو در ایران

تولید و اشتغال اولویت داتیس خودرو / نقش موثر داتیس در تشویق مردم به استفاده از خودروهای هیبرید

استارت جذب نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش داتیس خودرو

مدال کیفیت خدمات ولوو بر سینه داتیس خودرو

نگاه نو داتیس خودرو به خدمات تخصصی

داتیس خودرو ماجرای ولوو و هایکو را شفاف سازی کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی