پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی A3 کابریولت

آئودی A3 کابریولت ، غول شش در

این غول بی شاخ و دم  با ۶ در و ۸ صندلی که ازقضا نام و نشان آئودی بزرگ را بر سینه دارد را بر اساس آئودی A3 فقید ساخته‌اند مدلی که دو سال پیش از خط تولید به در شد.فسمت هاي زيادي از بدنه اين مدل با مدل پايه کاملا شبيه بوده است به […]

javankhodro
پنجشنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۴

این غول بی شاخ و دم  با ۶ در و ۸ صندلی که ازقضا نام و نشان آئودی بزرگ را بر سینه دارد را بر اساس آئودی A3 فقید ساخته‌اند مدلی که دو سال پیش از خط تولید به در شد.فسمت هاي زيادي از بدنه اين مدل با مدل پايه کاملا شبيه بوده است به جز اينکه، به نظر مي رسد کابریولت از میانه کش باشند  تا بتواند ردیفی اضافه از صندلی تارا در آن جاي دهند. همچنين يک جفت درب A3 هم از جایی کنده و به آن اضافه کرده اند.

اما ظاهراً آلمانی‌ها ، فراموش کردند و توضيحي در مورد موتوري که قرار است اين غول شش در را به حرکت دربياورد، نداده اند. ما حتي نمي دانيم که اين خودرو دیفرانسیل جلو است یا دیفرانسیل عقب با میله متحرکی بس طویل.

آئودی A3 کابریولت

اما سؤال که در ميان پيش خواهد آمد ، دليل تولد اين آئودی شش در است.با آن پرچم “بایرن”ـی که رو کاپوتش برافراشتند  به خودروهای مخصوص رژه شبیه شده است.یکی از مقبول ترین دلايل برای وجود این خودرو این است که کابریولت ساخته دست گروهی از کارآموزان جوان به‌عنوان بخشی از برنامه‌های کارآموزی‌شان باشد. کارآموزان گروه فولکس‌واگن برای ساختن مدل‌های دیوانه‌واری چون پیک‌آپ اشکودا فابیا FUNstar مینی شناخته‌شده‌اند، اگرچه هیچ‌یک از آن‌ها به گردپای عجیبی این A3 کش‌آمده نمی‌رسند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی