پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه 911 RWB (2)

پورشه 911 RWB، ستاره نمایشگاه SEMA به فروش خواهد رسید

تیونر Rauh Welt Begrrif که توسط ناکایی سان ژاپنی اداره می شود، در تیون ردن پورشه 911 های کلاسیک تبحر خاصی دارد. اخیرا یکی از کم کارکرد ترین آثار RWB برای فروش گذاشته شده. این خودرو علاوه بر کیت بدنه از نظر فنی هم تقویت شده است. این خودرو یک پورشه 911 از نسل خودروهای […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۷

تیونر Rauh Welt Begrrif که توسط ناکایی سان ژاپنی اداره می شود، در تیون ردن پورشه 911 های کلاسیک تبحر خاصی دارد. اخیرا یکی از کم کارکرد ترین آثار RWB برای فروش گذاشته شده. این خودرو علاوه بر کیت بدنه از نظر فنی هم تقویت شده است.

پورشه 911 RWB (3)

این خودرو یک پورشه 911 از نسل خودروهای 964 است. کیت بدنه ظاهر جذابی به 911 بخشیده است. کیت بدنه نصب شده بر روی این خودرو شامل 15 قطعه است. رنگ قرمز بدنه بسیار جلب توجه می کند و چراغ هایbi-xenon، ظاهر مدرن تری دارد. پیشرانه این خودرو همانند بدنه دستخوش تغییراتی شده است. موتور 3.6 لیتری 6 سیلندر این خودرو با یک توربو اکنون 400 اسب بخار قدرت و 533 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

پورشه 911 RWB (6)

پیشرانه این خودرو توسط تیم Bisimoto Engineering تقویت شده و از جمله تغییرات آن می توان به نصب زنجیر تایم جدی، یاتاقان ها، بلوک جدید و پیستون های سبک اشاره کرد. سیستم اگزوز اسپرت هم صدای جذاب تری تولید می کند. ترمز ها با ترمزهای فابریک پورشه 911 از نسل 993 تعویض شده اند و زیر بندی با کمک فنرهای KW V3 تقویت شده اند. برای سبک سازی بیشتر صندلی های عقب حذف شده اند و جای خود را به رول کیج مسابقه ای داده اند.

پورشه 911 RWB (7)

در قسمت داخلی هم فرمان MOMO با آرم RWB خودنمایی می کند. این خودرو در نمایشگاه SEMA سال های 2015 و 2016 به نمایش در آمده بود. خریداران قادرند این خودرو را با رینگ های 18 اینچی Forgestar و یا رینگ های 19 اینچی CCW سفارش دهند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تولدی دوباره برای یک اسطوره / پورشه 935 افسانه ای باز می گردد

خداحافظی پورشه با خودروهای دیزلی / خودروهای الکتریکی جای دیزلی ها را خواهند گرفت

نسل جدید پورشه 911 توربو کانورتیبل شکار شد!

رکورد شکنی پورشه ماکان / ماکان محبوب ترین خودرو کمپانی در بازار آمریکا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی