پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس اربعین

احتمال افزایش 50 درصدی بلیت اتوبوس اربعین / نشت ویژه کمیسیون عمران مجلس برای تامین لاستیک

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:عدم تغییر قیمت بلیت اتوبوس یک شرط داشت و آن هم این بود که دستگاه ها و وزارتخانه های مرتبط، لاستیک مورد نیاز اتوبوس ها را تأمین کنند تا نرخ بلیط اتوبوس اربعین تغییر نکند، از این رو ملاک اصلی برای تحقق این مسئله تأمین لاستیک است. به گزارش پایگاه خبری […]

هادی سیانکی
شنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:عدم تغییر قیمت بلیت اتوبوس یک شرط داشت و آن هم این بود که دستگاه ها و وزارتخانه های مرتبط، لاستیک مورد نیاز اتوبوس ها را تأمین کنند تا نرخ بلیط اتوبوس اربعین تغییر نکند، از این رو ملاک اصلی برای تحقق این مسئله تأمین لاستیک است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره افزایش 50 درصدی قیمت بلیط اتوبوس به سمت مرزها در ایام اربعین، گفت: اخیرا جلسه ای با حضور متولیان ستاد اربعین برگزار و مقرر شد که نرخ بلیط اتوبوس به سمت مرزها نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته عدم تغییر قیمت بلیط اتوبوس یک شرط داشت و آن هم این بود که دستگاه ها و وزارتخانه های مرتبط، لاستیک مورد نیاز اتوبوس ها را تأمین کنند تا نرخ بلیط اتوبوس اربعین تغییر نکند، از این رو ملاک اصلی برای تحقق این مسئله تأمین لاستیک است.

وی گفت: اگر لاستیک اتوبوس ها از سوی وزارت صنعت و راه تأمین شود، اتوبوس ها و تعاونی ها مجاز به افزایش قیمت بلیط اتوبوس به سمت مرزها در ایام اربعین نیستند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس از نشست ویژه این کمیسیون برای تعیین تکلیف مباحث مرتبط با ایام اربعین خبر داد و گفت: امروز جلسه ای باحضور متولیان در این کمیسیون برگزار شده و تصمیمات نهایی برای برگزاری هر چه بهتر پیاده روی اربعین اتخاذ می شود.

کرایه حمل و نقل زائران اربعین ۹۷ در خاک عراق چقدر است؟

نرخ بلیت هواپیما اربعین یک میلیون و 600 هزار تومان / نرخ بلیت اتوبوس تغییری نکرد

آغاز پیش فروش بلیت قطار اربعین از 21 مهر ماه

قیمت بلیت پروازهای بغداد و نجف در ایام اربعین اعلام شد

2 برابر شدن قیمت بلیت اتوبوس برای ایام اربعین

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی