پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیون های سایپا دیزل

سایپا دیزل بیشترین سهم بازار خودروهای تجاری را در اختیار دارد/ نوسازی ناوگان خودروهای کار و تجاری با ورود 8 هزار کامیون

معاون بازاريابي و فروش سایپا دیزل گفت: بر اساس آخرين بررسي هاي به عمل آمده، در حال حاضر با در اختيار داشتن ٣٤ درصد از سهم بازار خودروهاي تجاري، بيشترين سهم فروش خودروسازان سنگين كشور، در اختيار شركت سايپاديزل است. همچنین مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از ثبت سفارش و پیوستن هشت هزار دستگاه کامیون جدید […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۷

معاون بازاريابي و فروش سایپا دیزل گفت: بر اساس آخرين بررسي هاي به عمل آمده، در حال حاضر با در اختيار داشتن ٣٤ درصد از سهم بازار خودروهاي تجاري، بيشترين سهم فروش خودروسازان سنگين كشور، در اختيار شركت سايپاديزل است. همچنین مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از ثبت سفارش و پیوستن هشت هزار دستگاه کامیون جدید به ناوگان تجاری سنگین کشور تا پایان مهر ماه جاری خبر داد.

اميرحمزه اصلاني با اعلام خبر فوق افزود: سایپا دیزل با فروش و تحويل  ١٨٣٦ دستگاه خودرو در شش ماه نخست سال جاري، ضمن رشد ٥٢ درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته، توانست با كسب ٣٤ درصد از سهم بازار، در صدر رتبه فروش خودروسازان تجاري كشور قرار گيرد.

وي تصريح كرد: سایپا دیزل با مطالعه دقيق بازار و برنامه ريزي جامع و مدون و با ارائه سبد متنوعي از محصولات تجاري در تمامي رده ها، توانست، سهم بازار خود را از ٢٣ درصد در سال گذشته به ٣٤ درصد افزايش دهد كه اين مهم در راستاي پاسخگويي به نيازهاي مشتريان در بخش هاي مختلف محصولات كار و تجاري است.

اصلاني با اشاره به نقش بي بديل تمام كاركنان سازمان در به دست آوردن اين موفقيت، گفت: بي ترديد، كسب اين موفقيت جز در سايه حمايت هاي بي دريغ مديرعامل، اعضاي محترم هيأت مديره و تلاش، اهتمام و همدلي تماميِ همكاران در بخش هاي مختلف شركت ميسر نبود و حوزه بازاريابي و فروش، وظيفه به ثمرنشاندن اين كار تيمي را بر عهده دارد.

معاون  بازاريابي و فروش سایپا دیزل با اشاره به هدف گذاري اين شركت براي كسب سهم بازار ٥٠ درصدي خودروهاي تجاري كشور خاطرنشان كرد: با توجه به عرضه محصول جديد KX به بازار و جايگزيني اين محصول به جاي كاميون ولوو در طرح نوسازي ناوگان و نيز معرفي محصولات ديگر در آينده نزديك، سايپاديزل مي تواند با كسب نيمي از سهم بازار خودروهاي تجاري، به يكه تازي خود در اين عرصه ادامه دهد.

نوسازی ناوگان خودروهای کار و تجاری با ورود 8 هزار کامیون

«محسن قاسم جهرودی» در آیین افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت با بیان این مطلب افزود: دولت در خصوص نوسازی ناوگان فرسوده تجاری کشور بسیار حساس بوده و در جلسات متعدد به آن پرداخته است.

وی خاطر نشان کرد: اکنون کار عملیاتی شده و با استراتژی و خط مشی دولت نوسازی ناوگان با جدیت در حال اجرایی شدن است.

جهرودی ابراز امیدواری کرد که تا پایان مهرماه بتوان هشت هزار دستگاه کامیون جدید را ثبت سفارش و پس از اجرایی شدن اقدامات برای ورود به ناوگان آماده کرد.

وی بیان داشت: اکنون قطب های جدید خودروسازی در جهان شکل رفته که با صرف هزینه‌های پایین‌تر و کیفیت بالاتر به تولید محصول می پردازند؛ این قطب ها اکنون شناسایی شده و گروه سایپا نیز با برخی از آنها وارد کار شده است.

جهرودی درباره همکاری با شرکت خودروسازی ولوو گفت: این شرکت از ایران خارج شده و اکنون خط مشی آنها کار کردن با ایران نیست، به همین دلیل بلافاصله با خودروساز دیگری وارد مذاکره شده‌ایم.

وی تاکید کرد: هشت هزار دستگاه کامیون یاد شده مربوط به شرکت چینی «دانگ فنگ» بوده و منتظر دستور نهایی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و همچنین حل و فصل مسائل بانکی آنها برای ورود به ناوگان تجاری کشور هستیم.

خداحافظی کامیون های ولوو با بازار ایران

کامیون های KX در طرح نوسازی ناوگان با محصولات ولوو جایگزین می شوند

روند صعودی سایپا دیزل در تولید و فروش (3 ماهه اول 97)

تحویل 250 خودروی تجاری سایپا ، گام اول نوسازی ناوگان

نمایشگاه خودرو مشهد (۱۰)/ دست پُر سایپا در دومین رویداد خودرویی مهم کشور

اطلاعیه پارس خودرو برای تاخیر در تحویل خودروهای گروه رنو

سایپا در شهریور ماه 26 هزار خودرو به مشتریان تحویل داد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی