پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک لارن اسپیدتِیل (5)

هایپر کار مک لارن کمتر از 10 روز دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد شد

علاقه مندان به خودروهای سوپر اسپرت و هایپر کارها همگی منتظر معرفی جدیدترین ابر خودرو مک لارن با نام اسپیدتِیل هستند. این هایپرکار قدرتمند در تاریخی 26 اکتبر معرفی خواهد شد. سوپراسپرتی که به گفته مسئولان کمپانی، از تمامی خودروهای ساخته شده در تاریخ مک لارن سریعتر خواهد بود. این خودرو برای یادبودی از خودرو […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۷

علاقه مندان به خودروهای سوپر اسپرت و هایپر کارها همگی منتظر معرفی جدیدترین ابر خودرو مک لارن با نام اسپیدتِیل هستند. این هایپرکار قدرتمند در تاریخی 26 اکتبر معرفی خواهد شد. سوپراسپرتی که به گفته مسئولان کمپانی، از تمامی خودروهای ساخته شده در تاریخ مک لارن سریعتر خواهد بود.

این خودرو برای یادبودی از خودرو افسانه ای F1 که در سال 1993 معرفی شد، ساخته شده است. موتور 8 سیلندر تویین توربو این خودرو بیش از 1000 اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد. این خودرو که قبلا با نام BP32 شناخته می شد، ماکسیموم سرعتی بیش از 391 کیلومتر بر ساعت خواهد داشت تا رکورد نمونه F1 را هم جابجا کند. هم چنین به درخواست مشتریان مک لارن، در این خودرو همانند F1 راننده در قسمت وسطی کابین قرار می گیرد و دو سرنشین در کنار او می توانند بنشینند.

مک لارن اسپیدتِیل (1)

تنها 106 نمونه از خودرو اسپیدتِیل ساخته خواهد شد که هرکدام 1.75 میلیون پوند+ مالیات قیمت دارند. تمامی این 106 نمونه از قبل توسط طرفداران پر و پا قرص مک لارن رزرو شده اند. چند روز قبل در یک مراسم خصوصی، مالکین این خودرو گردهم آمدند که در این میان مانی خوشبین، میلیونر ایرانی-آمریکایی مشهور هم دیده می شد. رندرهای منتشر شده برای این خودرو، مهر گواهی بر متفاوت بودن طراحی اسپیدتِیل با تمامی خودروهای دیگر مک لارن را می زند.

مک لارن اسپیدتِیل (2)

به همراه نمونه های سنا و P1، اسپیدتیل سومین هایپرکار تولید شده توسط مک لارن در سال های اخیر است. به گفته مسئولین کمپانی، سعی شده تا هایپرکار Speedtail بیشتر خودرویی شهری باشد تا یک خودروی مخصوص پیست. اما این موضوع چیزی از قابلیت های مسابقه ای این خودرو کم نخواهد کرد به طوری که پکیج آیرودینامیکی هندلینگ فوق العاده ای را به ارمغان می آورد و سرعت نهایی بیش از 390 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. نمونه اسپیدتیل به صورت رسمی نزدیک به 10 روز دیگر معرفی خواهد شد.

مک لارن اسپیدتِیل (4)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مک لارن 720 S Track Pack رونمایی شد

مک لارن P1 متعلق به قهرمان سابق فرمول یک به فروش می رسد

مک لارن خودرویی با 0 تا 100 دو ثانیه ای خواهد ساخت!

برنامه جدید مک لارن برای بازسازی نمونه های F1 آغاز شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی