پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Q70 اینفینیتی

Q70 اینفینیتی ، شاسي بلند نخواهد بود

شرکت خودروساز فرانسوی ژاپنی ، اینفینیتی ، که به‌ عنوان زیر مجموعه‌ ای از شرکت رنو و نیسان، تولید خودروهای لوکس این کمپاني را برعهده دارد به معرفی مدل جدیدی از سدان Q70 با نام « 2016 Infiniti Q70 Premium Select Edition» در نمایشگاه بین المللی امسال در مونتری خواهد پرداخت.اين محصول برخلاف سایر محصولات […]

javankhodro
چهارشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۴

شرکت خودروساز فرانسوی ژاپنی ، اینفینیتی ، که به‌ عنوان زیر مجموعه‌ ای از شرکت رنو و نیسان، تولید خودروهای لوکس این کمپاني را برعهده دارد به معرفی مدل جدیدی از سدان Q70 با نام « 2016 Infiniti Q70 Premium Select Edition» در نمایشگاه بین المللی امسال در مونتری خواهد پرداخت.اين محصول برخلاف سایر محصولات اینفینیتی شاسی بلند نخواهد بود.

Q70 اینفینیتی

مدل جدید 2016 Infiniti Q70 Premium Select Edition برخلاف سایر مدل های ویژه اینفینیتی ، به جای تغییرات فنی مهم به  جبران معایب گذشته با ارتقاء جزئی در ظاهر خودرو پرداخته است.از بارزترین تغییرات محصول جدید کمپانی اينفينيتي می توان به پایین آمدن بدنه خودرو اشاره کرد. رینگ های مدل جدید Premium Select Edition از اندازه 20 اینچی برخوردار خواهند شد. حلقه های برنزی که با تزئیات کروم تیره در هم آمیخته شده اند، زیبایی بیشتری را به این محصول بخشیده اند.اما از ديگر تغييرات اعمال شده در اين مدل می توان به سپر عقب جدید و همینطور شکل متفاوت درب صندوق عقب اشاره کرد.

Q70 اینفینیتی

در اين مدل احتمالا از موتورهاي 3.7 لیتری V6 و 5.6 لیتری V8 در دو مدل دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل استفاده خواهد شدو اما براي علاقه مندان به تزئينات داخلي دو نوع حق انتخاب با نام هاي Graphite و Stone وجود دارد .در هر دو مدل تودوزي چرم semi-aniline و رویه سقفی از جنسی شبیه جیر و تزئینات داخلی آلومینیوم برخوردار شده اند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی